קוראים

יום רביעי

06.06.2012



   06.06.2012

מסר של Blossom Goodchild מיום 6 ביוני 2012


בלוסום: הלו ידידיי. זה תמיד עונג להתחבר איתכם. אני יודעת שנשמעתי מדוכדכת בהתקשרות האחרונה...זה רק ש...אם היינו צריכים להביט אחורה על שיחות הצ'אט בעבר...ישנם זמנים בהם אנו באמת נרגשים כאילו משהו עומד לקרות כל רגע והתרגשותנו נבנית מחדש.. אלא שהכול שוב נרגע ופחות או יותר חוזרים אותם מסרים. אני באמת לא מתכוונת להישמע כאן גסת רוח... אולם האם רואים אתם למה אני מתכוונת? אנשים החלו כאן להתייאש בשל כך...ואני יודעת כי אין זו כוונתכם...איכשהו. לכן, אני רק מנסה לעדכן אתכם איך זה "נראה" לנו.

ואנו באמת אסירי תודה על כך. האם את אומרת שאנו ממעיטים בערך יכולותייך?


בלוסום: ובכן, עד שאנו יכולים "להעמיד במבחן" מה באמת אנו מסוגלים...איך אנו יכולים לדעת תשובה זו? רבים מרגישים שניסינו ונבחנו מעבר לגבולות שלנו ועדיין מתאוששים. הם מרגישים שלמרות מה שאתם אומרים שם, ישנם עדיין דברים לשים במקום...שישנם רבים שהם מוכנים ומזומנים עכשיו... כדי "להתחיל בקרב". כול מה שאנו עומדים לפניו.. אנו נתמודד איתו. פשוט זה נראה לנו כל כך הרבה זמן...מנקודת מבטנו...כך שכול פעם שאנו מתחילים להתרגש לגבי משהו...זה אף פעם לא קורה והכול חוזר שוב ל"רגיעה". אני יודעת שמשהו יקרה..." מתי" זה ענין אחר לגמרי!

אז תני לנו להרגיע אותך בלוסום ואת כול אלה אשר מקושרים איתנו באמצעות מילים אלה. "זמן" עבורנו.. כפי שאתם יודעים...אין לו משמעות באופן שהוא מציג את עצמו לכם. לכן, כפי שאנו הופכים יותר משולהבים עם התקדמות התוכניות...אנו נהנים להעביר התרגשות זו אליכם. התרגשות זו עשויה להיגרם על ידי חלק אחר של התוכנית...מאחורי הקלעים... שמבשיל. "שוק" אחר לחגוג בו הצלחה. בכך שאנו מרגשים אתכם על פני כדור הארץ.. בתמורה זה מאפשר לכם כולכם להעלות את התדר. העלאת התדר מפעילה את השלב הבא של התוכנית.

בלוסום: עם זאת אין ספק...כאשר התרגשות זו גוועת כיוון שאין אירוע... אנו גורמים לתדר שוב לרדת.

האם באמת כך? אנו חושבים שלא. לא לרמה ממנה הוא עלה. האם אין אתם לומדים כה הרבה בתוך עצמכם? לא לאפשר לרמת התדר שלכם ליפול ויהי מה? האם לא עליתם בהרבה שלבים במעלה הסולם מבלי להבחין כמה גבוה הגעתם?

אתם התמרתם את עצמכם עבור עצמכם ועבור הפלנטה...וזה ימשיך לאפשר שינוי בתוככם...וכתוצאה מכך בפלנטה. אתם עושים את מה שבאתם לכאן לעשות ועם זאת רבים מכם עדיין מחכים לנו כדי שנבוא ונעשה זאת...נשנה זאת.. עבורכם.


בלוסום: עם זאת עליכם להודות.. אנו עשויים לעשות כל מה שאנו יודעים לעשות כרגע.. עם זאת כאשר אתם מראים, ללא שאלה או ספק, את צבעיכם האמיתיים... זה ישנה דברים בגדול קדימה, האם אין זה כך?

מובן מאליו! זו הסיבה מדוע רגליכם צריכות להיות מקורקעות בחוזקה לתוך האדמה. זו הסיבה מדוע אתם צריכים להיות כה יציבים בידיעה של מי אתם...כל שכן הידיעה של מי אתם!

בלוסום: כן, אני מבינה זאת כפי שמבינים זאת רבים. עם זאת, עם כל הכבוד לכול מה שאתם מייצגים...ואני באמת מתכוונת לכך... יש לי הרבה כבוד בשבילכם בלי קשר למה שהתרחש בינינו...למה זה צריך להיות כך... לדוגמה.. הגילוי עדיין לא קרה? כאשר זה היה "נתון" שזה יתרחש אשתקד... אם בכלל בשנה לפני כן. למה אתם ממשיכים לומר..."בקרוב מאוד בקרוב" ספינותיכם יופיעו בשמיים שלנו כך שכולם יראו... והם לא הופיעו? ועמודי האור הטובים והמיושנים...בואו לא נשאיר אותם מחוץ לתמונה...לא ראיתי לאחרונה אף אחד מאלה מרחפים... ולכול זאת אני יודעת שאתם רוצים להוסיף...

... עם זאת!

כמה זמן הייתם צריכים לחכות! כמה הייתה צריכה להיבחן סבלנותכם. כמה לילות חושך רבים חוויתם כאשר האור שלכם התעמעם במשך זמן עכב אי וודאות... עקב ספק בנו וספק בעצמכם? עם זאת...אתם עדיין משפחה אהובה ויקרה. כאן אתם עדיין כאן...קוראים את מילותינו...מרגישים את אהבתנו בליבכם...מתמידים כיוון "שמשהו בתוככם" גורם לכם לעשות זאת. זו אינה יכולה להיות תקוות שווא.


שאלו את עצמכם.. נכון? האם כול מה שאתם יודעים הינה גחמה, כיוון שאתם צריכים משהו להיאחז בו? נכון? האם זה מה שאתם מרגישים?

בלוסום: לא. עם זאת אני יודעת עבורי ואני יודעת כי אחרים כתבו כדי לומר זאת, כי בשלב זה או אחר אנו שאלנו את עצמנו שאלה זו.

ותשובתכם?

בלוסום: כפי שאמרתם... אנו עדיין כאן.

ואפילו עבור אלה אשר אינם...הם ישובו כאשר ליבם ישתכנע לחלוטין. כאשר תהיה להם הראיה שהם דורשים. עבור אלה שעדיין מתמידים, עבור אלה אשר יודעים כי ראיה זו אינה נדרשת... אנו מבקשים מכם להקדיש רגע.. לקחת כמה נשימות עמוקות ולדמיין איך תרגישו כאשר מה שאתם יודעים/ידעתם יהיה ממש מולכם... סוף סוף. באמת.. הקדישו רגע להכיר בשמחה זו... ב"כן כן כן" שאתם תצעקו בקולי קולות... זו קבלה...

בלוסום: זו הקלה!!!

אנו מחייכים כתמיד בגין ההומור שלך.. עם זאת שוב.. זו הייתה שאלה שחלפה במוח האדם פעמים רבות.

בלוסום: מה... שאלת ה"האם אני פשוט משוגעת"?

אכן!

בלוסום: מה? אכן אני משוגעת???

האם את מחשיבה את עצמך כך?

בלוסום: מי אמר זאת???.. ברצינות.. לפעמים.. כיוון שאני בת אנוש.. זה חלף במוחי שאולי כל זאת פשוט יכול להיות שאני המנהלת שיחה עם עצמי!! מה שעושה אותי יותר אינטליגנטית ממה שחשבתי שאני...אזי ביטלתי את התיאוריה הזו. ואני יודעת.. באמת אני יודעת שאתם לא אני. וזאת הסיבה מדוע אני יודעת שכול השיחות האלה ששוחחנו באות "ממקום אחר" וכול מה שאתם אמרתם...יתרחש.. למרות שלעיתים אנו מערערים על כך.

לכן זו הסיבה שאנו מבקשים ממך לבחון את התרוממות הרוח השלמה שתרגישי עמוק בתוך ליבך כאשר כול הדברים האלה יתרחשו.

זמן...הכול חייב להתבצע באמצעות תזמון אלוהי. זה לא יכול להיות אחרת.


בלוסום: אז ההבטחות שעדיין לא התגשמו...אתם אומרים שהם יקרו...עם זאת אני תוהה אם אתם יכולים להסביר מדוע אתם מספרים לנו "ככה וככה" יקרה בתוך מסגרת זמן מסוימת...ואזי אין זה קורה... אם התזמון האלוהי חיוני.. בבירור התזמון האלוהי לא היה כה אלוהי בזמן שחשבתם שהוא הולך לקרות. חכו... אני צריכה לקרוא זאת שנית. האם זה הגיוני?

אנו מבינים את מה שאת מבטאה. הבה נאמר שכפי שהצהרת יש לך הרבה כבוד לנו...זה כך שיש לנו כבוד דומה לכל אחד מכם. עם זאת... אנו עשויים להיות מסוגלים לחזות מראש תהליך מסוים המתרחב על עצמו...עם זאת תנו לנו להבהיר... אנו "חוזים זאת"... כ"אפשרות" בימים העתידיים שלכם. זוהי "אפשרות" שזה יתרחש בתקופת זמן מסוימת. עם זאת רק בגלל שזוהי "אפשרות", אין זה בהכרח פירושו שזה יקרה בזמן "שנחזה"... כיוון שזה כמובן...כבכל הדברים, יקיריי...אינו תלוי בנו "הרואים זאת" במועד מסוים.. זה תלוי באלה המעורבים בתרחיש מיוחד המאפשר לכך להתרחש.

כאשר אתם מתארגנים לאירוע מיוחד...נאמר אולי חתונה בעולמכם... הכנות רבות מבוצעות מראש על מנת ל"ראות" שהכול ילך בצורה חלקה במועד הרצוי. משקיעים מאמץ להבטיח שזה כך. אולם...דברים לא תמיד קורים בהתאם לתוכנית. ייתכן שחייבים לשנות את מקום האירוע. ייתכן שחלק מהאורחים שהוזמנו אינם יכולים להגיע במועד האמור. אולי זה.. אולי זה. תהיינה הסיבות אשר תהיינה... לעיתים

"המועד המתוכנן" חייב להידחות עקב ... נסיבות "חזויות"... למרות שכול מאמץ נעשה כדי שזה יתרחש כפי שתוכנן.

לעתים מגיעים ל"פרשת דרכים" שבה מחליטים כי החתונה תידחה למועד אחר בזמן... כאשר אולי כול האורחים יכולים להגיע. יתכן כי במועד המקורי יורד גשם סוחף.. עם זאת במועד החדש השמש זורחת באופן מושלם. יתכן שהשינוי במקום האירוע מתאים יותר מאשר "המקום המושלם" המקורי. זה, חבריי היקרים, כיצד ניתן להשתמש במושג " תזמון אלוהי". האם אתם מבינים?


בלוסום: כן. תודה. זה עוזר לי להבין זאת.

אוה, חברים/משפחה אהובים/אהובה שלנו. הרגישו את אהבתנו עבורכם/לכם!

מה שבוודאי יגיע אליכם, כבר שלכם.

כאשר יש לכם זאת בתוככם, שוב באופן המאפשר לכם לדעת את האמת... כמה ליבכם ישמח... בעצמכם.. בכול דבר!

זוהי הזכות האלוהית שלכם להיות אמת ואור כאלה.

העלו גבוה את מצב הרוח שלכם. שמרו אותו בחסד נצחי זה... כיוון שזה היכן שהוא שייך.

אתם תדעו... אתם תראו... אתם תרגישו כזו התרוממות רוח בכול מה שיתרחש.

בכל מילה שהענקנו לכם, אנו מדברים רק אמת.

אתם עשויים לא להיות מסוגלים לקבל זאת עתה... אולם בזמן האלוהי אתם תדעו שהתכוונו למה שאמרנו... ואנו מתכוונים להיות אתכם... לפני ששנה זו מסתיימת.


בלוסום: לא לעשות משהו שימנע תוכנית או פעילות מלהצליח... הרשו לנו לציין שזוהי "כוונתם" להיות איתנו "לפני ששנה זו מסתיימת"... אבל אם אין זה התזמון האלוהי שזה יהיה כך... אני מניחה שאנו נמשיך להחזיק מעמד עד שזה יהיה. רק כיסוי תחת המקובל כאן!!!

אני אוהבת אתכם חברים! באמת אני אוהבת.. וכך גם רבים. רב תודות לכם... עד לפעם הבאה.. רות סוף!

עד לפעם הבאה... הרגישו ודעו שאנו עם כל אחד ואחד מכם...כפי שליבנו מצטרף כאחד... באהבה אחת.

Website:Blossom Goodchild

Translator: Gili
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney