קוראים

יום ראשון

29.07.2012



   29.07.2012


מסר של Blossom Goodchild מיום 29 ביולי 2012


בלוסום: בוקר טוב. ובכן, אני כאן, מוכנה עם המחשב החדש שלי, לא הייתי יכולה לתקשר עמכם עקב כל הבעיות הטכניות שהיו לי. אולם...ככול שאני מודעת... אני מוכנה להתחיל. האם אתם איתי?

אנו, כול הזמן, איתך ועם כל אלה שמזמינים אותנו לתוך המרחב שלהם. עקבנו אחר הדיווחים על הימים שלך והבחנו בבעיות שהתרחשו בתוך האנרגיה שלך עקב קריסת אמצעי התקשורת שלך איתנו... ואנו מאושרים "לראות" שאנו מסוגלים פעם נוספת לחדש את הקשר.


בלוסום: אני צריכה לשאול בפשטות... אני לא יכולה לשחרר זאת...הפעם האחרונה בה הייתי צריכה לקנות מחשב חדש הייתה רק לפני 14 באוקטובר 2008... בזמן זה הוא התקלקל כאשר ניסיתי לשלוח את ההדמיה עבור משחקי האולימפיאדה... אין ספק שאני רק דגיג רקק קטן... האם היה זה רק צירוף מקרים?

אנו מציעים שתשאירי נושאים מעין אלה בידיי אלה אשר מתמידים במעברים טכנולוגיים של הרס ופשוט נמשיך הלאה...לנוע דרך מה שאינכם יכולים לעשות לגביו דבר. את נחושה לראות את נתיבך קדימה ועל כך אנו מברכים אותך ואת אלה שממשיכים לעשות את אותו דבר. חיים בתקופות כמו זו שאתם חיים בה...ימשיכו ללא ספק באופן אשר יעצים ועם זאת גם יאכזב...עקב המאמצים של אלה המרגישים שעומדים לסכל את הישגיהם וכוחם לא ישגשג יותר. זוהי חלק מהסיבה שאנו מבקשים מכם להישאר באור שלכם בכל הזמנים.

בלוסום: הבחנתי שאמרתם בכל הזמנים. אני מרגישה שאתם מתכוונים לבוקר שבו איבדתי זאת לגמרי עקב התסכול על מצבי. עלי לומר....עברו כמעט 10 שנים מאז שהתנהגתי כה גרוע!!

והאם היית אומרת שהתנהגות זו שחררה את מה שהיה כלוא פנימה?

בלוסום: זה היה צריך לצאת החוצה איפה-שהוא! עם זאת לא הייתי גאה על עצמי.

הרשו לנו לומר שנית...בזמנים הקרובים כאשר שינוי כה רב יהיה עליכם בקצב מהיר מאוד ומשמעותי... זה ידרוש שתהיה לכם את כל צלילות דעתכם. תהיה הרבה מבוכה וניגודיות ובזמנים אלה עשויים להרגיש שלא יודעים אם באים או הולכים. יהיה זמן בו אין זה משנה כמה אתם עשויים לחשוב כמה אתם החלטיים לגבי האמת שלכם...שאתם עדיין תטילו ספק בדברים רבים מאוד.

דעו... אין אנו כאן כדי להפוך את דאגתכם לגורם... עם זאת אין אנו יכולים לקבל זאת כנכון אם לא היינו לפחות מכינים אתכם לדברים מעין אלה. זו הסיבה מדוע אנו ממשיכים להקנות את הידע לפיו התועלת של מדיטציה הינה בעלת חשיבות עליונה ואנו היינו אומרים...דחיפות. על ידי כך שאתם מתחברים עם הכוח העליון והאהבה שלכם אתם מסוגלים להכין את האספקט שלכם שהינו על פני כדור הארץ במוכנות לאור שחייב לזרוח מכם.


היום.. אלפים רבים מכם ממקדים את האור שלכם כאחד על הזירה של טקס האולימפיאדה. איזה עונג זרח קדימה לעבר השמיים. אם ידעתם על הערך שחזית מאוחדת זו הוסיפה לאירועים הקרבים... וההבדל שזה בלבד עשה להקלה של התרחשויות מסוימות...הייתם מעניקים לכול אחד מכם מדליות.


בלוסום: עבורי...בכל פעם אני דמיינתי את כולנו ביחד שולחים אור וכו'...הייתי המומה מהתרגשות. הרגשתי שזה היה מאוד עוצמתי.

הייתה שם שמחה בקרב מיליונים... שמחה מוחלטת. אנו נשווה זאת לכדור הארץ שלכם שעולה לטיסה! אנו מציעים שאתם "תחזרו" לרגע זה שוב ושוב. לתמצת את הרגשות והאווירה החזותית של הדבר. כה רבים הינם/היו לא מודעים על תבנית רטט האור על בסיס "רוחני"...עם זאת אין לכך חשיבות. כיוון שאנו ממשיכים לדבר על...

יש צורך להיות ממוקדים בפעולה של להיות מאושר.


זה כשלעצמו היא התשובה.


זה לכשעצמו הוא המפתח.


אין צורך לעדכן אדם על נתיבים אסטרולוגים או אירועים היסטוריים או באמת בכל דבר אחר השונה מלהתרכז בלהיות מאושר בכל רגע. בדרך זו האור שלכם זורח. אתם יודעים כל זאת... עם זאת אנו מרגישים את הצורך להנחות אתכם מפעם לפעם.


בלוסום: כן... אנו אכן יודעים זאת. עבור רבים אין זה ענין של הנחיה... זה ענין של התגברות על אתגרים באמצעות התייחסות מוארת חדשה כשאנו לפעמים נאבקים כדי להצליח בהתמודדות. חלק מלהיות אנושי בזמן זה... עם זאת בתקווה שלא יהיה חלק בזמנים החדשים. לפעמים...למרות שאנו יודעים שאנו צריכים... אין זה קל להישאר במרחב מאושר זה. לעיתים זה מרגיש כאילו השפעה חיצונית משתלטת על "השפעתי". אף על פי שאני הייתי צריכה לדעת עד עכשיו איך להתגבר על כך.

אין שום דבר נוסף לומר חוץ משעלינו להפסיק בשלב זה.

בלוסום: אוה... אוקיי! ( הקשר נעלם). אני אנסה מאוחר יותר.

מאוחר יותר:

בלוסום: ובכן זה היה לגמרי משום מקום! אני ראיתי שזה מגיע... או אני צריכה לומר "הולך"! האם אתם שם כדי לחדש את הקשר והאם אני יכולה לשאול באשר לפרידה המהירה שלכם מוקדם יותר?

זה היה פשוט ענין של לסיים משהו שם ואז זה היה נדרש. את צריכה להיות מודעת בתקופה זו לרטטים אשר מניחים שיש להם תפקיד של ניוון (דקדנט) ועם זאת מתחת קיים במידת מה מצב יותר מאיים שקורה.

בלוסום: האם אתם מדברים על מה שקרה איתי.. או אתם מדברים על המשחקים?

אכן, אנו מדברים על המשחקים וזה חכם עבור כל אחד ועבור כולם להישאר באור של עצמם ולהמשיך לאפשר לאור זה לזרוח בבהירות במלוא העוצמה במהלך ימים אלה של אירועים ספורטיביים.

אפשרו לעצמכם לדעת זאת...מה שנראה כדברים מאחורי הקלעים המתנהלים באופן חלק, רחוק מהאמת. התרחש אי סדר בהתייחס לעניינים שהיו בבסיס ולא פחות מאשר נס שאירועים התרחשו כפי שהתרחשו בלי שהוק "הנראה לעין".


בלוסום: האם אתם יכולים להסביר קצת יותר?

אנו רק רוצים שתבינו שבכך שאתם שולחים אור כפי שרבים מכם עשו... אתם שיניתם את מהלך ההיסטוריה.

בלוסום: או... זה משפט חזק מאוד. אני לא ציפיתי מכם לומר זאת. אני מתכוונת באמת...האם היה זה כה רציני?

אכן הייתה כוונה בעלת אופי מאיים לגרום להצגה כך שלא תיראה "כצד המנצח". אנו מודעים למחשבותייך הסקרניות ועם זאת אנו בוחרים... מסיבות ביטחוניות לא לומר יותר מכך בשלב זה. אתם שוכחים מי אתם כאשר אתם מדברים לבלוסום.

בלוסום: ובכן, לא ממש, אבל אני תופסת את ההרגשה שזה חשוב לביטחוני שלא תאמרו שום דבר יותר.

זה נכון ואנו מבקשים ממך לקחת בחשבון את העובדה שלמרות שרבים מכם מייצגים את האור ועושים כול שביכולתכם לאפשר זאת לבוא לידי ביטוי בדרך שהוא צריך...שיש גם הצד השני של המטבע... ואף על פי שלא צריך להתמקד על כך... אין להכחיש שזה קיים.

עם זאת שוב.. אנו אומרים שנית... היו בצורתכם הגבוהה ביותר.


הציעו אהבה לכולם. מהמקום העמוק ביותר...עם לבכם. הציעו אהבה לאלה שכוונתם היא להרוס. זה ורק זה הוא נתיבכם לעולמכם החדש.


בלוסום: אני חייבת לומר...אני הרגשתי כל כך חרדה היום...ובלי יכולת לנער זאת ממני. האם אני לבד בכך? האם אלו הנסיבות האישיות שלי עם הצרות של המחשב שבאמת השפיעו עלי... או שזה בקנה מידה גלובלי יותר?

ללא ספק היינו אומרים שזה בקנה מידה גדול יותר. היינו אומרים שהשמחה של התמימים... פעלה בגדול כנגד ההשפעות של מה שיכול היה לקרות. ולכן..... אנו נאמר שמה שרבים מכם חווים... אפילו לאחר ששלחתם את האור שלכם כאיש אחד כפי שעשיתם... הוא התוצאה של המניעה של משהו אשר היה יכול להיות קטסטרופה.

בלוסום: אולי דריכה על אדמת טרשים כאן...אולם האם זו הסיבה ש"הוד מלכותה" נראתה כה... כה...משועממת? אומללה? שקועה במחשבות לגבי סידור ציפורניה?

אנו שוקלים שוב שהכי טוב שנעזוב שטח זה. נעבור לתרחישים אופטימיים יותר ונשמח בעובדה שהכול באמת טוב וימשיך להיות כך בעזרת העזרה והאמון והאמונה של כה רבים מצוות הקרקע אשר "משחקים את תפקידם" באופן המעורר הערצה.

האם אנו יכולים להציע הצעה?


בלוסום: בבקשה, תציעו.

על מנת שתאי הגוף יהדהדו עם התרוממות התודעה... האם אנו יכולים להוסיף כי במהלך המדיטציה היומית תתייחסו לאפשרות שכול הנמצאים בתוך הפיזיות האנושית יהפכו לזהב? תרגישו את ההשפעה המתמשכת של האור הנוזלי...מכיוון שאנו רוצים להציג זאת יותר באמצעות פקטור תיאורי... תקלטו זאת לתוך ליבת הווייתכם. בכל פעם שאתם עושים זאת... דמיינו את העצמי הפנימי... מכול הבחינות... היותכם זהב. זה יסייע לכם רבות להתגבר על הסימפטומים שמרגישים בשל המעבר מפיזיות אחת לאחרת.

בלוסום: שוב...הצהרה "עוצמתית" נוספת... זה חזק!, אוה, אם רק נוכל להיזכר בסיבה שבאנו! למעשה, אנסח זאת שנית ש....אנו יודעים מדוע באנו ... לחולל מהפך זה לתוך העולם החדש.. במקום זאת.. אם נוכל להיזכר את החלטתנו לגבי הדרך הטובה ביותר לגרום לכך להתרחש בבוא העת.

עם זאת כל מה שאתם צריכים לזכור שהמועד הגיע...ואתם עושים בדיוק את מה שבאתם לעשות. אין זה נראה שאתם זוכרים זאת. נראה כי כה רבים מכם מחכים שהכול יקרה.

זה הכול קורה... עכשיו.


זה מתרחש עכשיו.


זה התחיל.


אתם בתוך זה!


כול מה שאתם צריכים לעשות זה את הכי טוב שלכם כדי להישאר באור ובאהבה שלכם. אתם יודעים שזה מה שבאתם לעשות. אתם ידעתם שזה לא יהיה קל כשהמועד יגיע. עם זאת גם ידעתם שאתם חזקים מספיק כדי לעבור זאת.


וזה כמובן מה שתעשו.


בלוסום: ובכן באמת... האם אתם אומרים שזהו זה.. האם זו "ההמראה" אם אפשר לומר כך?

אנו אומרים שאתם מגשימים בהדרגה את מה שבאתם לעשות. אתם פשוט לא בוחרים להכיר בכך באופן אשר ישרת אתכם. אם הייתם ...אם הייתם בוחרים ל... הכוח שלכם היה גדל פי אלף.

ניתן להקביל זאת לקריאה מחדש של ספר...וכאשר אתם מגיעים לפרק מסוים אתם מתרגשים וחושבים לעצמכם..."אוה כן אני זוכר זאת במעט". ואתם מעצימים את חושיכם בצפייה לקראת הפרקים הבאים...כיוון שזה הכול... שוב...מסתדר.


בלוסום: הרעיון הוא...כאשר אני מדברת איתכם...כאשר אני מתכוונת אליכם... אני יכולה להרגיש כזו התרגשות ו"מציאות" של מי שאתם... בשל ההרגשה שאתם מעבירים אלי. אני לא יודעת איך לומר זאת אחרת. עם זאת...כאשר ממשיכים בשגרת היום...לעיתים נראה כאילו באמת זו אגדה שאנו קוראים אותה בשנית...והכול דמיון. ליבי יודע שאין זה כך...המוח שלי לעיתים קרובות נאבק עם ליבי.

וכאן אנו מברכים אותך על הצהרה זו. האם אין חשיבות גדולה לכך?

"המוח שלך נאבק עם ליבך!" האם אין אנו בלא הרף, ידידים יקרים... מבקשים מכם להאזין ללבכם? המוח שלכם יכול להחליט להשתנות... ולבכם לא.


בלוסום: אני לא יודעת על כך. לדוגמה... מישהו יכול להרגיש באופן מסוים במרחב ליבו לגבי מישהו אחר.. ואז משתנות הנסיבות והלב גם הוא.

אנו דבקים בהצהרתנו ואומרים שנית שהלב לא משתנה. הנסיבות יכולות לגרום לכם "לחשוב" שלבכם השתנה, עם זאת באמת שלו אין הוא יכול... כיוון שזו רק אהבה... וזה לא יכול להשתנות.

בלוסום: סליחה...אני חייבת לדבר איתכם על כך. תאמרו לדוגמה מישהו מתאהב במישהי... במשך הזמן האהבה דועכת עד לנקודה בה הם מרגישים שאין שם יותר אהבה. אתם תאמרו בוודאי שהלב שינה את רגשותיו?

אנו נאמר שנית... זה לא יכול להיות. כיוון התגובה הראשונית של רגשות/תחושות תמיד נכונה ותמיד תדריך אתכם. מישהו עשוי להרגיש שאינו מאוהב יותר עם אותו אדם..."למטה ברמת כדור הארץ". עם זאת, אנו אומרים לכם...כאשר מתאחדים מחדש ב"חוויה" אחרת, מישהו יכול להכיר במלואה את האהבה אשר הוא הכיר לראשונה בחלקו בתוכנית באותה תקופת חיים. הם יודו אחד לשני על כך שהבינו את חלקם בעסקה ויודו על השיעורים שנלמדו. המשימה הושלמה כביכול.

בלוסום: מממ, אני בטוחה שאני יכולה להביא ראיה מוצקת יותר לנהוג אחרת, במידה ואחשוב על כך, אולם אני מעריכה כי תשובתכם ישימה לכול הנסיבות.

אנו רק מנסים לעזור. אנו לא מנסים "לדעת טוב יותר".

בלוסום: אוה... אבל יש לי הרגשה שאתם עושים! בידיעה שאנו הארציים גם יודעים טוב יותר כאשר לא משחקים את התפקיד של הארציים. זה ממש מוזר... כה רבים מאתנו...ערים ומודעים עליכם ועל הדברים שיש לעשות אתכם...אבל ממשיכים עם "העולם שלנו" באופן שבו אנו מרגישים כשורה. עם זאת כה רבים מאיתנו...מתעלמים לחלוטין מכול העניין. קצת כמו שני עולמות באחד.

עוד...עולמות רבים רבים באחד...עם זאת פשוט מהדהדים בתדר אחר. זה לא ישתנה. זה לא יכול להיות אחרת.

בלוסום: אמת. למעשה... זה תורי עכשיו לאחל לכם להתראות. זה היה יום ארוך... ואני יכולה להרגיש את האנרגיה שלי נחלשת וזה אף פעם לא קורה כשאני משוחחת אתכם. לכן... נעים להיות בקשר בשנית... לא יכולה לעזור אבל מרגישה "שהדבר מתרחש".

ואחרי ככלות הכול... מה שחשוב אלה רגשותייך!

אנו מודים לך... לכל אחד ולכולם עבור הידידות והיציבות שלכם.


אנו אחד ב/כמו/דרך אהבה.


בלוסום: בתודות ובאהבה גם לכם.

Website:Blossom Goodchild

Translator: Gili
 

תגובה 1:

aidney