קוראים

יום רביעי

14.12.12





 14.12.2012


  
מסר  של Blossom Goodchild מיום 14 בדצמבר 2012



בלוסום: היום חשבתי להתחיל באמירת תודה גדולה לכם, עבור המסע הזה אליו יצאנו יחדיו. אין ספק שזה היה יכול להיות משעמם למדי בלעדיכם. במהלך המסע פגשנו באי אלו דרכים סלעיות וגם בשפע של ורדים ריחניים בעלי הריח המתוק ביותר. אתם... יחד עם ענן לבן שלחתם אלינו, בזמנים מסוימים את ההבנות העמוקות ביותר... ובזמנים אחרים... דברים אשר אינני יכולה להבין ולתפוס במלואם. פיתחתי אהבה עמוקה וכבוד אליכם, חבריי היקרים... ובטוחני שחברותינו תמשיך לאורך כל זמן היותי.

פדרציה של אור: ואנו אומרים לך כי אנו חווינו ולמדנו כה הרבה הודות למסירותך למטרה. איננו אומרים זאת רק לך בלוסום יקרה, אלא לכל אחד אשר הצטרף אלינו לאורך הדרך.. במסיבה העליזה הזו! אנו יכולים לשמוע את קול הכמיהה שלכם. אנו יכולים לשמוע את תפילותיכם. אנו ממשיכים לבחון נושאים אשר אתם מביאים לפתחנו ומשקללים כיצד יהיה נכון ביותר לגשת אליהם לטובתכם המרבית.

איננו יכולים להבין במלואו את כל המוצג בפנינו, כתוצאה מהבדלים ברטט, וזה לא תמיד בהיר כאשר מגיע אלינו. קצת כמו הלחישות הסיניות שלכם (**הערת המתרגמת: הכוונה למסר שמועבר מאדם לאדם ובתהליך זה מסולף). זוהי האנרגיה של בקשותיכם הכנות והמפצירות אשר מגיעה בכל הדרת צבעיה. 

ימים אלו.. ואנו מדברים על מהיום והלאה.. תבחינו בשינוי עמוק בדרך החשיבה שלכם. אתם תמצאו את עצמכם מודעים לעצמי שלכם  ולדרך בה הוא בוחר לנהל את מחשבותיו. תמצאו שקל יותר להיות בעלי טבע בהיר יותר.

בלוסום: האם אני יכולה להפריע כאן?

פדרציה של אור: האם יש לנו ברירה?

בלוסום: לא! במשך זמן מה אני מוצאת כשאני מתעוררת אני במידת מה "מדוכאת" לחלוטין. אני צריכה לעשות מאמץ רב על מנת להוציא את עצמי מזה ו"להתחיל לזוז". חשבתי שעכשיו זה לא יהיה חייב להיות כזה מאבק...כזה מאמץ.  רק לאחר שאני ערה משהו "מקליק" חזרה לתוך האני הממושמעת יותר! האם אתם יכולים לשוחח על כך בבקשה?

פדרציה של אור: בהחלט. את "חיה את הישן". את משחררת אותו. במהלך שעות השינה שלך את מבקרת שוב את מה שאת שולחת לדרכו... במטרה לעשות כן!

את... רבים מכם... מתמודדים עם כמות גדולה של "ניקיונות" במהלך זמן השינה שלכם. לא רק למען עצמכם... אלא עבור הפלנטה שלכם. עבור כל הנזק שהתרחש. אתם מפזרים אנרגיות אפלות. אתם נודדים למקומות רבים על מנת ל"הכין" לא רק את הנשמות של האזור, אלא את כדור הארץ והסביבה שמקיפה אותו.

אתם מלמדים/לומדים ב'סמינרים'. אתם 'מתקנים' את מה שעליכם להשלים, כשהימים האלו מביאים לכדי הגשמה את התוכנית הסופית. אתם דבורים עסוקות כשאתם "חסרי הכרה". 

בלוסום: הא!...לא פלא שאני מרגישה כך!

פדרציה של אור: תזכרי גם קטנה...

בלוסום: סליחה שאני מפריעה שוב... האם זה אתה ענן לבן?.... אני לא רגילה להיקרא כך ע"י הפדרציה.

פדרציה של אור: אני בהחלט מהווה חלק מהחתיכה ופה ושם ההשפעה שלי זורמת דרך.

בלוסום: אם כך האם תמיד היית חלק מהערוצים הללו?

פדרציה של אור: כמובן.

בלוסום: כמה מעניין! זה מאד הגיוני. הלאה... אז איפה היינו...

פדרציה של אור: כל אחד מכם הוא הרבה יותר גדול ממה שאתם יכולים לתפוס... ועדיין.. כשכל יום מרחיב את הפרספקטיבה שלכם... אתם תיזכרו יותר ויותר ביכולות שלכם והשימוש בהן לא ירוקן את הגוף הפיסי שלכם כפי שהוא יכול לעיתים לעשות.    

דבר שיכול "לבלבל את חושיכם"... הוא כמה עוד אנרגיה יש לכם בתוך ישותכם. על מנת לבצע דברים אשר באופן רגיל היה לכם את הצורך לשבת ולנמנם. אתם תחושו רעננות בישותכם כשכל מה שדיכא אתכם נעלם... לתמיד... ואתם תזהו שיבה של נעורים. הגופים הפיזיים שלכם ישתנו באופן גלוי לעין...

בלוסום: זה יביא שמחה גדולה!


פדרציה של אור: אכן. גם מכאובים רבים ב'אופן גלוי' יעזבו מרצונם החופשי. כיוון שהם סיימו את הסיבה להימצאותם שם.  

בלוסום: רק רוצה לומר... שאני מרגישה כעת את התודעה של הפדרציה של אור יותר מאשר את זו של ענן לבן. לך תבין!

פדרציה של אור: הבחנה נוספת תהיה ידע שהיחיד מודע לכך שהוא מציע לאחרים. היחיד ידע זאת ועדיין ידע שרק אתמול הם לא ידעו זאת. או אז הם יחייכו עבור זיהוי העידן החדש שזורח עליהם.

הילדים ייראו יותר נינוחים, כשהאנרגיות החדשות הללו ייכנסו. אל תופתעו אם הם "רואים" דברים שאתם לא יכולים לראות. דעו שהם דוברי אמת כשידברו על כאלו דברים...זה מכיוון שהם יכולים להסתגל בקלות יותר לשדה החדש. עם זאת דעו שתורכם יגיע גם כן. 

היחיד ייהפך מודע יותר למחשבות השליליות העולות ו'ישליך' אותן לפני שהן מדברות... ולא ייתן להן אנרגיה. עקב כך הן לא יוכלו להתרחש. ועם זאת מחשבות על הגשמת האלוהות ויתפחו בתוך הלב, ויתממשו בסופו של דבר באופן מיידי.

האם זה מה שהתקשית לדעת בלוסום?

בלוסום: או לא... כלל לא.... זה הולך להיות נפלא. אני מניחה שאני חושבת יותר על מסגרת הזמן שבה נבחין בכל זה.

פדרציה של אור: זה מתחיל מעכשיו. לפני יומיים... רבים מכם חוו התרוממות. אלו אשר לא הרגישו את האנרגיה בצורה חזקה כמו אחר... או כלל לא... זה לא אומר שפספסתם את הספינה. אחד מהשניים- או שאתם הופעלתם בזמן זה... וזה ייקח זמן עד שתהיו מודעים לשינוי אשר יתמזג במהותכם ... או... שעדיין לא הופעלתם, כיוון שיש עדיין כמה פרטים מינוריים להשלים לפני שזה יוכל להתרחש. היו סמוכים ובטוחים... כל אחד מכם יבחין בשינוי.   

בלוסום: כן... כפי שאתם בטח יודעים...כיוון שדמיינתי אתכם שם מסייעים... ההפעלה שלי בטוח התרחשה ביום למחרת 13.12. שעתיים של שכיבה על המיטה, מודעת להתרחשות הרבה שקורית לי. בנקודה מסוימת אפילו ראיתי/חשתי את שק הגוף נרכס מעל לראשי... והוא נתפס בשיערי. המחשבה המיידית שלי הייתה... המוות של האני הישן!

פדרציה של אור: חלקכם יחוו הפעלות עמוקות. זה לא מתוך בחירה ולבחור מי יזכה לחוש זאת. כמובן שאין לכך מהות כזו. אלא זה מכיוון שחלק מכם נמצאים במקום בו הם יכולים להביא בחשבון, להבין ולקבל, את המציאות של זה ברמה מודעת יותר.  

בלוסום: מעניין שענן לבן דיבר לא מזמן עלינו כבוחרים. במשך זמן רב חייתי מתוך בחירה בגישה לגבי חיי...ועדיין... חשבתי שזה כבר לא יהיה כ"כ עניין של "בחירה" יותר...בניגוד לתחושה טבעית של "הגישה הנכונה לנקוט בה"... ולא שנצטרך תמיד לבחור לעלות על הדרך הנכונה והגבוהה. למעשה התשובה בדיוק צפה פנימה כמובן!

פדרציה של אור: ואנחנו נחזור על כך שוב. היכולת שלך לבחור את הטוב הגבוה ביותר בנוגע לכל חשיבה או פעולה שתעשה אפשרה לך לטפל בכל נושא במהירות רבה... אשר כעת היא כזו אשר תמיד מוכוונת לכיוון הנכון. אימנת את עצמך לעשות זאת במשך תקופת זמן. במשך שנים רבות מאד למעשה. לא היית פשוט מודעת לידיעה הזו ומסוגלת "לעשות שזה יתרחש באופן מיידי" ראי את השוני בהבנה כעת... בהשוואה לכל אותן שנים עברו.

ההבדל היחידי שיש כאן... בימים החדשים הללו... הוא זה... שמה שמתקבל ומובן... לא לוקח לו כ"כ הרבה זמן "לשקוע פנימה" ולהיות מומר לכדי פעולה.

אתם תהפכו מודעים לכ"כ הרבה שינויים והבדלים בנוגע לדרך בה אתם מנהלים את דפוסי מחשבותיכם... אשר כל אחד בתורו כמובן... יאפשר את המימוש של השגת כל צרכיכם.

כעת אנו בוחרים להתמקד יותר בתחושת האהבה בתוככם. זה משהו לראותו. והכילו את זה בתוככם... אתן תהיו נשמות יקרות. 

פשוט אין מילים... אין צורת ביטוי... מלבד הנשימה של 'אה'... לתאר לכם את שתרגישו כשהנוכחות תגיע. הנוכחות של חג המולד!

בלוסום: אני כה מצטערת.. באמת... להמשיך לשאול שאלות מטופשות ופתטיות... אנו נדע כאשר נדע... אך עדיין...מתי נוכחות זו מגיעה... האור הזה...האם העולם "יהיה בהולד" (בהמתנה, ייעצר) לזמן מה... דקות? שעות? ימים?... מחשבות רבות 12.12.12 היה אמור להתגלות בצורה חזקה...אך שוב... אלו שבחרו להיות רדומים היו ועדיין רדומים...לא יותר חכמים. האם כך זה יהיה כשההתרחשויות תקרנה... אם להיות כנה... זו תהיה כזו אכזבה לכה רבים.  שימו לב אני אומרת כאשר ההתרחשויות תקרנה...אני לא אומרת ב-21 לחודש דצמבר.. כיוון שאני... כמו רבים אחרים... נמצאת במקום שלא רוצה להתאכזב. אוי אלוהים אדירים! אני בכזה מקום מוזר של התרגשות.. יחד עם חשש גדול!

פדרציה של אור: הכול הוא כפי שאמור להיות בלוסום יקרה.

אנו ננסח זאת כך עבורך... האם זה אינו הגיוני באשר לסיבה שאת היא זו שנבחרת להיות זו שאנו דוברים דרכה? אם היית כזו אחת בעלת אמונה חזקה... לא היית מסייעת לרבים שהם בדיוק כמוך?

עמוק בפנים כל אחד מכם יודע את האמת באשר למה שעומד להיות. כמה שמחים תהיו עם ההבנה וההכרה הזו.

בלוסום: אוקי. אני מקווה לשוחח אתכם שוב לפני חג המולד... ואם להיות כנה... ואמיצה... אומר לפני ה-21 לדצמבר. אך אם זה לא יהיה אפשרי כפי שנדמה לי... כמו כולם... שיהיו לי הרבה דברים על... מה תבחרו לומר לנו... זוכרת שאני עומדת....בצומת הזו...אני רוצה להוציא זאת מהראש שלי ולא להפריע עם הפחדים והספקות שלי ולתת לכם "לפרוץ".

פדרציה של אור: אם כן אנו מרגישים חופשי לומר:

שמה שאתם הוא אהבה.

שמה שאתם הוא אמת.

שמה שיגיע אל פיתחכם הוא אינו דבר אחר מלבד ההכרה באהבה והאמת הללו. 

אתם מתעוררים לידע הזה... התחושות שלכם של אופוריה מוחלטת כשזה "ינחת עליכם" ייתנו לכם התר להשתחוות לכבוד מי שאתם.
כי אלו אתם אשר באים.  

האם אינכם רואים?

זה אתם!

אתם עומדים להפוך לעצמכם!

אנו בוטחים בכך שזה יהיה אפשרי לשוחח שוב בקרוב.. לכן נשאיר זאת כך לעת עתה.

בלוסום: כבת אנוש בזמנים אלו... יש לי אישית הרבה להשלים... ככל שאני יודעת עלי לשבת ולהירגע על מנת להכניס את האנרגיות הללו... יותר מידי עדיפויות צריכות להילקח בחשבון. עם זאת אני מרגישה שאני מונעת מנשמתי את מה שהיא רוצה.

פדרציה של אור: בחירה של ביטוי כפי שאת יודעת. אם זה כך יש הרבה בעולם הפיסי אשר נדרש להשלימו... אם כן בהחלט המשיכי לעשות כך. אך עשי זאת בקלילות, חן וידיעה שהאהבה משתלטת על כל מחשבתך. כך שכל שנעשה יישטף באנרגיה אוהבת והחיוך שנובע מהעשייה כך...ייבנה לפרץ אלוהות של משהו שלא הורגש בפלנטה שלכם בעבר.

בלוסום: אעשה כמיטב יכולתי למלא את המשימה הזו.

פדרציה של אור: אכן.

בלוסום: אהבתי ותודתי לכם עד הפעם הבאה.

(מצורפת הפעלת שמע של ענן לבן מה-12.12.12 לאלו שלא שמעו אותה. אישית אינני חשה שזה היה חייב להיעשות באותו הזמן בדיוק. אלא כל אחד יוכל להיתרם מכך כשיקשיב להפעלה).





TranslatorAmit Granot

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney