קוראים

יום שישי

06.10.2013



  6.10.2013

מסר  של Blossom Goodchild מיום 6 באוקטובר 2013

בלוסום: ברכות לכם, חבריי. התקשורת האחרונה שלכם הביאה אנשים לקצה כסאותיהם בשל ההערה של "צחצחו את נעליכם". זה באמת יוצר רושם שקיימת אווירה של ציפייה (פעם נוספת)... עם זאת, לפעמים אני תוהה אם אנו מניחים זאת כיוון שאנו נואשים!!!

פדרציה של אור: בוקר טוב לך מנקודת מבטך. מצידנו... היינו פשוט אומרים טוב.

מה שאחד חייב לנסות להבין  שישנה תמיד אווירה של ציפייה... כיוון שבתוך כל רגע חדש משהו נהדר יכול להיווצר כתוצאה מבחירתכם ומהמערך שאתם בוחרים להיות בו. את זה אתם יודעים.

עם זאת, היינו אומרים כי מה שעומד להתרחש הוא יותר מאשר גורם הוואו.

זה יותר מאשר ההרגשה של ציפייה.

זה יותר מאשר האנרגיות המרוממות ועבורכם להתמזג איתן....

זה הרבה יותר מכל הדברים האלה. כיוון שמה עומד להגיע הוא לשנות את הכול.

אתם דנתם בעולמכם מה יכול להיות אירוע  כזה. עם זאת, אנו אומרים שהאירוע שאנו  מדברים עליו הוא האירוע הגדול ביותר שהאנושות ידעה.

בלוסום: מה... לאורך הזמן?

פדרציה של אור: אכן.

בלוסום: אוה אלוהים... כאשר אתם מסתכלים על אירועים במהלך ההיסטוריה... חלקם היו עצומים,,, ואתם אומרים שזה עומד להיות הגדול ביותר שהיה אי פעם?

פדרציה של אור: אנו אומרים. האם אתם מרגישים שאתם מוכנים?

בלוסום: איך אנו יכולים לדעת אם איננו יודעים מה זה?

פדרציה של אור: מכיוון שבתוך נשמתכם אתם ממש יודעים.  לכן, כשאתם שואלים את עצמכם "האם אנו מוכנים"... התשובה היא מה שאתם מרגישים  בחלל ליבכם...אין זו התשובה שהמוח מגיב לה. כיוון שתגובות רבות המגיעות מהמוח מגיעות מפחד של הבלתי נודע. בעוד שההרגשה מהלב תגיע מהמקור של העצמי ומהידיעה  כי מה שאתם הגעתם כאן למטה כדי לעשות באמת יוצא לדרך.

בלוסום: אוה, אני באמת שונאת להרוס מסיבות...כיוון שמה שמגיע עכשיו ממש נשמע מאוד קרוב ולכן אחד יכול מאוד להתרגש... עם זאת, הדילמה שלי היא בשל "קרוב", "מאוד קרוב" וכו'. אתם יודעים זאת ממני עד עכשיו. לא שאני סקפטית...זה רק נושא מסגרת הזמן. כיוון שאנו היינו במורד מסלול זה כה הרבה פעמים לפני כן.

פדרציה של אור: ובכן, חברה יקרה...מה את רוצה שאנו נאמר? כיוון שאנו מדברים רק באמת שלנו...מהאמת שלנו.. כיוון שאנו האמת עצמה שמדברת... ולכן, אנו מפצירים בך ללכת עמוק בתוך הווייתך ולגלות על איזו מסגרת זמן אנו מדברים. אנו מבקשים ממך לעשות זאת עכשיו... כל אחד מכם הקורא מילים אלה.

בלוסום: אוקיי, אז בשבילי... אני עצמתי את עיני וראיתי רגל החוצה את "קו הסיום"...ענן לבן דיבר על כך... על כך שאנו נמצאים בהקפה האחרונה וכה קרובים לחצות את קו הסיום.

פדרציה של אור: האם את מאמינה  במה שאת הצעת לעצמך?

בלוסום: לא.

פדרציה של אור: מדוע לא?

בלוסום: כיוון שדמיון של אחד יכול להפריע...רצון של אחד יכול להפריע... דברים כה רבים מונעים ממני מלהאמין מה אני עשויה לפעמים "לחשוב" שאני מקבלת דרכו.

פדרציה של אור: אז, אנו מבקשים ממך לעצום את עינייך בשנית... דמייני את המעבר מעל קו הסיום והרגישי אם הוא אמיתי.

בלוסום: אין אני צריכה לעשות זאת... ההרגשה שאני מקבלת היא נהדרת... כיוון שאני יכולה לדמיין את המציאות של זה... עם זאת, אין זה נותן לי זמן ומועד...וזוהי בעייתנו כאן, לא כן?

פדרציה של אור: אין זו בכלל בעייתנו... זו בעייתך.

אנו יודעים שהאירוע עומד להתרחש.

אירוע אופורי.

אנו יודעים שזה יתרחש. כיוון שזה כך. לכן אין לנו דאגות באשר ל"מתי".

בלוסום: אה... הלו.. האם אין זה מה שאנו דנים? בכך שאתם אומרים שזה קרוב, ואני אומרת "מה זה "קרוב"" במונחי מסגרת הזמן שלכם?

פדרציה של אור: אז היינו מציעים כי הידיעה שיש לנו... גם לכם יש. פשוט הרגישו מדי יום את פליאתו של אירוע זה. רגע בתוך רגע. אין אתם צריכים לדעת מה זה. אינכם יכולים לדעת מה זה... אין מילים לתאר... עם זאת, אם אתם מאפשרים לשמחתכם לתת ביטוי דרך חלל ליבכם והחיוך באמצעות עינייכם והמחשבה בתוך כל מחשבה שיש לכם...כי, אירוע זה הוא בדרך....זה עומד להתרחש... אזי, אחד לא צריך להדאיג את דפוס החשיבה באשר לאיזה יום או זמן או לאמיתו של דבר שנה שזה יקרה.

בלוסום: שנה?! אתם אמרתם שזה עומד להתרחש...אתם באמת מבינים שבמילון שלנו ... עומד להתרחש פירושו "כל רגע עכשיו"?

פדרציה של אור: אנו מודעים לקונוטציות של ביטוי מעין זה.

בלוסום: אוה טוב... כיוון.. ובכן אתם יודעים...היו זמנים בעבר... למעשה, כמה פעמים...בהם האמינות שלכם הושלכה ישר מהחלון... עם זאת...אנו כאן!

פדרציה של אור: אנו כאן, אכן, בלוסום!

בלוסום: הא! מגחכת מאוזן לאוזן. עצרתי לרגע ל"הרגיש" את הגיחוך... ודמעות הגיעו כיוון שיש לי כזו אהבה לכם. איזה מסע נסענו ביחד?

פדרציה של אור: וזה באמת  רק הפרק הראשון. ובכן, אולי פרק שני!

בלוסום: לפיכך, ספר גדול! חבריי... אם אינכם מסוגלים לספר לנו מהו האירוע ... האם יכולים אתם לספר לנו איזה חיים יהיו לנו אחריו?

פדרציה של אור: ראשית...כפי שאמרנו לפני כן... אינכם מודעים לאירוע עצמו בתודעתכם האנושית... עם זאת, כמובן... העצמי של הנשמה שלכם יודע כל פרט.  כיוון שבשעה שזה קורה, הזיכרון של הפרטים יזרום לתוך הידיעה שלכם ולמצב ליבכם... אם היינו יכולים למצוא את המילים לתאר זאת... היינו עושים זאת.

בלוסום: אין דאגות...הדמעות שזולגות מספיקות. הן אומרות יותר ממילים. הן בערך כמו הזיכרון של העובדה שאני באמת יודעת... עם זאת, פשוט לא ממש יכולה להיזכר!!!

פדרציה של אור: כמובן... תגובת הלוואי/העמדת פנים... תהיה לגמרי תלויה בתגובתם של אנשים להתחלות החדשות.

היינו רוצים לומר כאן... שפעמים רבות סיפרו לכם שאתם מתעלים...שהשינוי התחיל...שהאנרגיות שמגיעות הן גבוהות יותר. סיפרו לכם לאחרונה כל כך הרבה דברים... וזה כך.

עם זאת... מה "שכל זה" עשה...היה להכין את נשמתכם... ל.. האירוע.

כדי שהווייתכם תהיה מסוגלת להתמודד עם האנרגיה אשר מגיעה באותו זמן.

הצהרנו לפני כן שחלק לא יוכלו "להתמודד" עם זה.... עם זאת, אין הם אשמים. אין אשמה... פשוט זהו התהליך של מעבר לתוך התחלות חדשות.

חלק, אנו מאמינים, דיברו על "תקופת ההיריון".

בלוסום:  זה מפתיע אותי כי הייתי בטוחה שאתם עומדים לומר "הריון של 9 חודשים"... אם אתם יודעים למה אני מתכוונת.

פדרציה של אור: עם זאת, אלה הן מחשבותייך כפי שאנו נתנו לך אותן ואנו בחרנו לתרגם את הניסוח הנכון לתגובה הולמת יותר.

אחד מדבר על לידתו של העולם החדש. חלק אומרים שאתם כבר נמצאים בו.

אנו בחרנו לומר שאתם תהיו בו ברגע שהאירוע מתרחש.

באשר למה שיקרה "אז", זה יהיה כמו לוח ציור חדש. דף נקי. כל הסימנים הוסרו.

זמן בו יינתן ביטוי למי שאתם בקלות של העצמי. זמן בו לא יכול להיות חוסר הדהוד...כיוון ששם יהיה רק מה שמהדהד. זה קשה להסביר... עם זאת, אחד ימצאו את עצמם "במגורי הרטט שלהם". הם יהיו עם ובין אלה שהם דומים להם. מקום בו תתרחש הרבה טלפתיה אשר תיתן חידוש לכל נשימה. כיוון שיתרחשו שיחות מלב ללב...באמצעות מבט חטוף לתוך הנשמה.

נשמות יקרות...אתם מרגישים  בזמן זה שאף על פי שישנה תקווה בפנים..."נראה" שיש תקווה קטנה בלי. לא לפני זמן רב, בקשנו מכם להסיר את המילה "תקווה" ולהחליף אותה עם "לדעת".

לכן, אנו מבקשים בשנית מכם לדעת כי מה שאנו מביאים לכם בצורה זו עומד להיות מבוצע. זה לא יכול להיות אחרת, זה נקבע.
עם זאת, ישנה חשיבות גדולה כי תאחזו בידיעה שבפנים..

בלוסום: ואם אנו לא אוחזים... אם אנו נכנעים לגל השלילי הארוך אשר מפגיז אותנו מדי יום?

פדרציה של אור: זה ייקח קצת יותר זמן.

למה שאתם חושבים... שאתם הופכים.

זה אולי זמן טוב להזכיר לכם פעם נוספת ש:
אתם החזקים ביותר של החזקים.

אתם עשויים לא להרגיש כך לפעמים... עם זאת...זו הסיבה מדוע אתם...כל אחד מכם כאן עכשיו הקורא מילים אלה...נבחרתם.

האם המשפט האחרון אומר לכם משהו?

אנו חוזרים... אתם החזקים ביותר של החזקים.

זו הסיבה שאתם הגעתם.

"הטקטיקה"  השלילית הזו היא "רק" חלק מהמשחק. הערימו עליה!

שום דבר.. לשום דבר, חברים יקרים, יש שליטה עליכם
דבר אחד לא... אלא אם אתם בחרתם להאמין שיש לו שליטה.

פשוט עד כדי כך.

קחו בחזרה את הכוח שלכם והיו אותו... תחיו אותו.

בלוסום: כפי שכתבתי זאת בשבילכם...ניתנה לי תמונה של צבא ענק...אלפים על אלפים...עומדים בקו הקדמי, בדיוק מול קו הסיום. זה מרגיש כשהסתכלתי...שהם פשוט צריכים את ה"קדימה (""Go) וצעד זה יילקח...וקדימה כולנו צועדים...חוגגים!

פדרציה של אור: היו מוכנים, אחים ואחיות, באהבה.

היו מוכנים.

נוחו בשעה שאתם יכולים כיוון שהאירוע הקרב  ישנה לגמרי את סגנון החיים.

שום דבר לא יהיה שוב אותו הדבר.

בלוסום: אני לא חושבת שרבים מאיתנו ייאנחו על כך. עם זאת, אני מודעת שמשם ואילך... עד שהדברים יסתדרו...מה שיכול להיות במשך זמן רב מאוד...בשל מעבר כזה גדול... שרבים מאיתנו "ימלאו פקודות" אשר נחות רדומות בפנים ממש עכשיו...וזה באמת ירגיש כמו  שההתחלה החדשה התחילה.

פדרציה של אור: ואירועים כאלה שלא ייאמנו יתחוללו... אחד אחרי השני... אחרי השני.

נשמות יקרות...הכינו מלאי... כפי שהייתם אומרים. כיוון ששינויים מעין אלה יגרמו ל"עצירה" בדרכי מסחר רבות.

בלוסום: עצירה? האם אתם פשוט המצאתם את זה? עם זאת, אני "מקבלת זאת". מעניין... כיוון שבזמנים שעברו, אנו התבקשנו לעשות את "עניין הסנאי" ולאחסן את האגוזים! מוטב שתתכוננו! וההרגשה שלי על כך?... אם אין אנו צריכים את זה... הכול טוב ויפה. עם זאת.. אם נצטרך את חנות המצרכים/ציוד טכני במשך זמן... אני, למשל ... אהיה מאוד שמחה שלקחתי את תשומת הלב. ובכן, מה יכולה אני לומר, חברים. הכול אכן נשמע מאוד קרוב.  אין לכם מושג, באמת, כמה אנו כמהים לשינוי. בדיוק כך אנו יודעים שאנו על המסלול יותר מאשר כל דבר אחר...וכל זאת זה לא פשוט "לגרום להאמין"

פדרציה של אור: עם זאת, הסתכלו על מילים אלה "לגרום/ להאמין".

זה תלוי בכן, נשמות יקרות... חברינו... שותפינו...אנו.

בלוסום: אני אעשה כמיטב יכולתי לשמור על "הלמעלה" וליצור את ההרגשה המבריקה ביותר בפנים... נראית כאילו אני לא יודעת  מה לדמיין חזותית!!

פדרציה של אור: עם זאת, זה יהיה שם לנגד עינייך...לפני שאת תדעי זאת.

בלוסום: אני מקווה כך... אה... אני יודעת  זאת! באהבה ובתודות ועוד קצת!

פדרציה של אור: בהכרת תודה לאלה של כדור הארץ... אשר בחרו להיות אנשי המשימה!


עבור מחשבותי על תקשור זה, בבקשה לכו ל: 

Website:Blossom Goodchild


Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney