קוראים

יום שבת

02.01.2014


מסר  של Blossom Goodchild מיום 2 בינואר 2014

בלוסום: ובכן, אנו כאן ב-2014. זו היתה תקופה עמוסה עבור רבים מאתנו...ואני חייבת לומר שאני מרגישה עייפה ואמוציונלית מסיבה זו או אחרת. ובכן, לפני שאני מתחילה, הייתי רוצה להבהיר שאני לא מגיעה מכעס בתקשור זה... עם זאת, ישנם כמה דברים שאני מרגישה צורך שייאמרו. אתם סיפרתם לי לפני כן שזה היה חלק מההסכם שלנו עבורי ליידע אתכם איך העניינים מתנהלים מנקודת המבט שלנו בני האנוש כאן בדחיסות הסמיכה של כדור הארץ... כיוון שאתם לא יכולים למדוד זאת באופן מלא, בהיותכם היכן שאתם. ובכן חברים... האם אתם מוכנים? אני גם רוצה לומר, ששם יהיו רבים נשמות מוארות אשר קוראים זאת והם, מעל לכל ספק, יחשבו "אוה בלוסום, מתי את הולכת "לקלוט זאת"? הייתי רוצה לומר... אני קולטת דברים רבים... הרבה יותר מכמה אשר כותבים לתת לי קרדיט... עם זאת, באותו זמן, הבנתי שאני יכולה  להיות דוברת עבור רבים מאתנו אנשי כדור הארץ ורבים, זה נראה, מרגישים  בדיוק אותו דבר כמוני. ובכן... הנה אני ממשיכה! מנקודת המבט שלנו, בראש ובראשונה... אנחנו עייפים. עייפים מכך שמספרים לנו שאנו "החזקים ביותר מבין החזקים" ושביום אחד, כל זה יהיה הגיוני ואנו נתגבר עם הידיעה האוהבת של הכול,  בשל אירוע אשר עומד להתרחש. אני יודעת שהאירוע יתרחש. אני לא יודעת מתי... עם זאת, זה ברור בידיכם האמונות. אולם... אם זה יהיה שאירוע זה לא יציג את עצמו לעוד שנה או שנתיים... (מיידית?) אזי, אני מצהירה די באופן חד משמעי, שבתקופת הביניים נשמח לקבל תצוגה מסוג כלשהו אשר ייתן לנו את הדחיפה שאנו צריכים כדי להמשיך. אני יודעת כי אתם מסוגלים להופיע עם משהו כזה ולכן, מכולנו כאן למטה.. אני מבקשת מכם עם כל הכבוד...תעבדו קשה ותעשו משהו! אם אף פעם לא הייתם על פני כדור הארץ כדי לחיות, ואתם אומרים שלא הייתם... אזי, אתם אולי לא יכולים לדעת למה זה דומה, כשאחדים אשר מודעים לאור שלהם, מרגישים באופן מתמשך את הכאב בלב החשיכה שלכם בפעולה. כן, אנו חזקים... החזקים ביותר מבין החזקים, אתם אומרים...עם זאת, אנו נחלשים... מכיוון שאנו עייפים!  עייפים מלהילחם נגד כוחות האופל על פני הפלנטה. אתם לימדתם אותנו להיות אהבה...מכיוון שזה מי שאנו... ומרביתנו עושים כמיטב יכולתנו לשנות את הרטט כאן לתוך רטט גבוה יותר. עם זאת, "להמשיך ממשיכים" כפי שאנו עושים, מוכיח שזה מטעה כששנה אחר שנה עוברת... עם רק, בינתיים, הבטחות להחזיק בהן... ואנו החזקנו במשך זמן מאוד ארוך, עם הרבה "הבטחות" שלא התרחשו. אז בבקשה, חישבו על כך. תנו לנו משהו... קצת הכשר. לא משהו שאנו צריכים לשאול, או שאותו מישהו יכול לרמות כשזה היה משהו אחר...משהו טוב ומוצק להחזיר את כוחנו לנו... לסייע למיינד שלנו לשמור על המסלול, כיוון שהאמינו לי, זה קשה לפעמים להבין את ההיגיון של הסבל שכה רבים צריכים לשאת בצורה זו או אחרת. היה לנו מספיק. זה הזמן לנקוט בפעולה, חבריי... עכשיו... לא בקרוב... עכשיו עשו משהו... שלחו סימן כלשהו... אנו צריכים זאת... ואנו צריכים זאת עכשיו! תודה לכם. עוברים אליכם.
פדרציה של אור: ובכן, בלוסום יקירתנו, את דברת מליבך... ואנו יכולים להמשיך על האנרגיה שלך של ... היינו אומרים... תסכול? אנו מודים לך עבור הישירות שלך ואנו מביאים בחשבון את כל מה שאמרת.
בלוסום: ו....? נראה שאתם עוצרים שם. האם אתם עדיין לגביו?
פדרציה של אור: כן,  אנחנו עליו ואנו לוקחים בחשבון  איך עלינו להוביל את שאר התקשורת הזו. כיוון שזה לא שאנו משתוקקים "להוביל אתכם במעלה שביל הגן" (המתרגמת - פירושו של הביטוי - להונות אתכם") כפי שהייתם אומרים בעולמכם.
בלוסום: עם זאת, ידעתם ששיחה זו התבשלה במיינד שלי, האם לא כן?
פדרציה של אור: כן, אנו מודעים על איך את הרגשת.  עם זאת, אין אנו רוצים לומר "כן, אנו נעשה כפי שאת בקשת"... ולאחר מכן את צריכה שוב "לחכות ולראות". כי זה, אנו מרגישים, לא יסייע למצב. אולם, אנו נאמר שאנו נדון בעניין עם דאגה עמוקה עבור הרווחה של "צוותנו" על הפלנטה שלכם.
בלוסום: והאם אתם תדווחו בחזרה? אתם מבינים העניין הוא, במיינד שלי... שזה לא יעבוד היטב עבורכם לחזור אלי ולומר... "דנו בעניין ואנו באמת ניתן לך משהו".. כיוון שכפי שאתם אומרים, אנו לאחר מכן נחכה לאותו "משהו". לכן, הייתי מציעה שאנו נעזוב את העניין שם  ואתם תעשו משהו בקשר לזה. במשך שנים על שנים אנו מרגישים שהיה לנו גזר מתנדנד על בלימה מול האף שלנו ולהיות כנה... אנו החמורים מאבדים את כושר העמידה שלנו. לכן, בואו תנו לזה להיות לעכשיו ותנועו לתוך יותר התבדחות עליזה, אם אנו יכולים? החיפזון שלי בשיחה מגיע מאהבה, אתם מבינים...היה רק צורך להיאמר. דבר אחד נוסף... אתם הייתם יכולים לומר שרבים לא מוכנים "לראות אתכם" והם יכולים לעזוב את גופם או לאבד את המיינד שלהם בהלם ועשוי להגיע בעקבות זאת כאוס רב וכו'. ובכן, הלו!... האם בכלל חלפתם ביעף בקול זמזום מסביב לפלנטה שלנו לאחרונה? הסתכלו על כך! כה הרבה צריך להשתנות... וצריך להשתנות... עכשיו! ובכן אולי, אלפים רבים ישתגעו, ואלפים רבים עשויים לבחור לעזוב את הפקעת הארצית שלהם...אז מה (עם כל הכבוד)? לפחות אנו נוכל לאחר מכן להתקדם עם זה! אלפים רבים כבר משתגעים בגין סיבה זו או אחרת והנשמות עוזבות פלנטה זו בשנייה. לפחות אם היה לנו סימן עצום ... אשר יכין רבים עבור האירוע שעומד להגיע! זו הסיבה שהגענו לכאן, לא כן?... ולהיות כנה, זה מרגיש קצת כמו לצלצל טלפון של חברה...עכבו ורימו אותנו במשך יותר מדי זמן. עכשיו זו 2014 ... אני לא רוצה לדבר על אותו חומר  במשך שנה נוספת ולאחר מכן לומר..."ובכן, כאן אנו ב-2015...אנו רוצים פעולה, חברים!
פדרציה של אור: אנו מוצאים את השיחה שלך די ראויה להערצה, בלוסום, ואנו יכולים להרגיש את האנרגיה שלך כפי שאמרנו.
בלוסום: האם האנרגיה שלי חוסמת את הזרימה? כיוון שלא נראה שהרבה מגיע מכם.
פדרציה של אור: אנו רק מוודאים שאת שחררת את כל מה שהיית צריכה לומר לפני שאנו לוקחים את התור שלנו.
בלוסום: אני מרגישה ששחררתי... עם זאת... אתם אף פעם לא יודעים. נראה שהיתה לי תקופה מוצלחת.
פדרציה של אור: אין אנו יכולים לשנות את מה שכבר נאמר...כיוון שלא ניתן להתערב באמת "מנקודת המבט שלנו". ובכן, אנו נמשיך עם אותו "טון" כתמיד. עם זאת, כמובן, מה שהצעת ביום זה באמת הגיע מזווית שונה של השיחה. כן, אנו ממשיכים לומר שוב שאתם אהבה... שאתם החזקים ביותר מבין החזקים. לא נפסיק לתת לכם מילות עידוד כדי לסייע לכם בהבנה של עצמכם. כיוון שבאמצעות זה, אתם יכולים להמשיך. אתם אומרים שאתם עכשיו עייפים... ואת זה אנו יכולים גם להבין. עם זאת, אנו גם מודעים, שאתם תמשיכו בעמידתכם האיתנה. אתם תמשיכו שאורותיכם ינצנצו. כיוון שלבכם אומר לכם לעשות זאת.
לבכם לא אומר לכם לוותר...האם לא כן?
בלוסום: אף פעם... עם זאת, הם הפכו לכה עייפים.
פדרציה של אור: עם זאת, הם גם נותנים לכם רגעים של אהבה אשר ממלאה אותם עד הקצה.
בלוסום: הם גם נותנים לנו רגעים של ייאוש כאשר כה הרבה על פני פלנטה זו הם פשוט טועים!  אתם אומרים שאתם כאן כדי לסייע...לא להציל. אנו יודעים זאת. עם זאת, בוודאי... במצב נואש בו נמצא עולמנו...האם עכשיו זה לא הזמן בו אתם תראו לנו איך אתם יכולים לסייע... באופן מעשי יותר, ידיים על רמה? בוודאי הזמן הוא עכשיו?
פדרציה של אור: אפשרו לנו חידה קטנה. מה אם לא היינו בתקשורת איתכם? מה אם שאין חיבור בין כל בן אנוש לבין כל מקור אחד ממקום אחר...מה הייתם עושים לגבי המצב על הפלנטה שלכם, אז?
בלוסום: בדיוק אותו דבר כפי שאנו מנסים לעשות עכשיו. לשנות את מה שמוטעה!
פדרציה של אור: איך?
בלוסום: בכך שאנו עושים את מה שאנו יכולים כדי להיהפך לבסיס איתן של אהבה. ישנן כה הרבה נשמות מדהימות, אשר עושות את הטוב ביותר שלהן... בדרכים שונות רבות... ואכן, הושגה התקדמות.  עם זאת, "בקצב הזה"... זה יהיה במשך זמן מאוד ארוך באמת לפני שיותר מאשר רק גומה... יותר מאשר רק טביעת רגל על החול תיראה כדי שבכלל תעשה איזשהו הבדל... ואנו צריכים להרגיש ולראות שינוי עכשיו. ליבנו, למרות היותו אור, לפעמים מוצא זאת מאוד קשה לזרוח כה בבהירות כפי שהם צריכים תחת תנאים מעין אלה. ובכן, שוב אני אומרת... אנו מבקשים מכם את סיועכם... אנו שולחים קריאת עזרה (S.O.S)... באהבה...לאחינו ולאחיותינו בכוכבים... משפחתנו... אנו מבקשים מליבנו... מהליבה של מי שאנו... שאתם תבינו את מצבנו ו"תעשו תוכניות" לדבוק בקריאתנו.
פדרציה של אור: אנו מודים לך עבור האינטראקציה שלך. אנו מודים לכל אחד מכם על הפלנטה שלכם על שאתם עושים כל מה שאתם עושים בשמה של אהבה.
אנו משתוקקים לסייע... כיוון שאנו אהבה... כפי שאתם אהבה ואנו לא מהססים לשלוח כוח במילים אלה. אנו מציעים לכם רוממות רוח לנשמות העייפות שלכם. אנו מציעים לכם מילים שאנו יודעים תעודדנה אתכם להמשיך. אנו לא מקבלים באופן מלא שאנו לא יכולים להתמיד עם סיוענו באמצעות מילים בלבד, כיוון שאנו יודעים איך המילים שלנו סייעו לרבים בזמנים של מרה שחורה דיכאונית. ובכן, אם זה עדיין נכונות מסבירת פנים להמשיך במסע שלנו... אנו מבקשים שאתם תמשיכו "לדבר" איתנו באופן זה בימים העתידיים, בלוסום?
בלוסום: כמובן! אל תבינו אותי לא נכון... אני לא זורקים את המגבת או יורקים רוק ( המתרגמת - הכוונה בביטוי לוויתור) כפי שעשיתי בהתייחס ל"עמודים של אור" אלה... אני רק מספרת לכם איך זה עבורנו כאן למטה... בתקווה שמעט תקווה יכולה להינתן... על מנת שאלה מאתנו אשר ליבם והווייתם נאבקים לחזור שוב על האוכף ולצעוד קדימה! אני מבינה שתקשור זה היה ברובו "אני"... קיוויתי שאתם עשויים לומר יותר... עם זאת, אתה נראים קצת נדהמים!
פדרציה של אור: אנו רק משתוקקים להיות לצידכם ולסייע בכל דרך שאנו יכולים.
בלוסום: Jolly Dee...ובכן, שם אתם הולכים, אם כן... אני יידעתי אתכם איך אתם יכולים...אני יודעת... בשל כל האהבה שיש לכם עבורנו...אתם תעשו את הטוב ביותר שלכם לתת לנו את אותה "מנת דחף"... ש"אני מרגישה" שאנו כולנו כה הרבה מאוד צריכים זאת. איך זה משפיע עלינו זו עמידה על המשמר שלנו... אני חושבת שאתם עשויים להיות מופתעים בצורה נעימה. כן, לא כולם מוכנים... אבל אני מעריכה שמיליונים על מיליונים מוכנים. היה לנו מספיק מדרכיו של עולם זה... באמת היה לנו. ובכן, שוב... אני שואלת... אם אתם באמת רוצים לסייע לנו... בשעה שאנו ממתינים לאירוע...אפשרו לעולמנו לדעת על קיומכם ואפשרו להם לדעת שאתם אהבה... כל אחד מאתנו יש לו את הבחירה להחליט עבור עצמנו איך אנו נמשיך מרגע זה ואילך.
אנו אוהבים אתכם... אנו מודים לכם... באור...,  Blossom Goodchild, בת כדור הארץ, חברתכם! XXX

ניתן למצוא את גרסת האודיו של תקשורה של בלוסום ב-http://youtu.be/_ygtbqibCD0.Website: Blossom Goodchild


 Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney