קוראים

יום ראשון

Hebrew -- מסר של Blossom Goodchild מיום 15 בינואר 2015






BLOSSOM


מסר  של Blossom Goodchild מיום 15 בינואר 2015



בלוסום: שלום בשנית.
רציתי לבצע תקשור בהקדם האפשרי כדי לברר על הווידיאו ששלחתי לצפייתכם אתמול בערב.
המייל שלי היה מלא הבוקר בהנאה, שמחה והתפעלות.... עם רק כמה בגין "מתיחה אפשרית". עם זאת, הייתי צריכה לדעת מהפדרציה של אור.
זה מה שהם אמרו.

בלוסום: שלום חבריי. ישר לזה, אם יכולה אני? ווידאו נשלח, על ספינת אור ו-5 גרמי שמיים היורדים ממנה. ראשית, האם אתם נמצאים?

פדרציה של אור: ברוכה הבאה בזרועות אוהבות לך ולדילמה שלך.

בלוסום: אכן, זו דילמה... כפי שאתם יודעים, שנית אני עומדת לשאול... האם זה אמיתי או שזו מתיחה?

פדרציה של אור: היינו אומרים לך, בכל האמת שלנו שהצגת אור זו לא היתה צורה אחת שאנו יכולים לשים שמנו עליה.

בלוסום: במילים אחרות, זו מתיחה?

פדרציה של אור:  מתיחה מאוד חכמה... האם לא כן?

בלוסום: אכן. אוקיי... ובכן, חשבתי על כך, בתלות במה שתשובתכם תהיה. חלק ממני  איפשר  לי להיות מוטרדת בגין מעשה הקונדס. חלק אחר שלי חשב... "אוה באמת, זה בוודאי מרומם כה רבים כשזה נמשך"... אם לשפוט לפי המייל שלי. ובכן... לומר לכם... אם מתיחה יכולה לגרום להתרוממות כה רבה (רק שתסוכל, ברגע שהאמת מתגלה)...האם אינכם רואים איזו התרוממות תהיה בגין מופע אור אמיתי מכם? אתם יודעים... הדבר האמיתי הממשי. הייתי כה נרגשת בלכתי לישון אתמול בלילה... מדמיינת יותר  ויותר סוג  זה של דברים מתרחשים. הרגשתי שזה יעשה כזה שינוי לפלנטה ולרטט שלה. רק אומרת! רק חוזרת על מה שאני תמיד אמרתי... "משהו כזה... אפילו אולי גדול יותר... מכם... יעשה את כולנו... העולם של טוב"!
פדרציה של אור: אנו מקבלים את מה שאת אומרת.

בלוסום: אין טעם לעורר את כל זה. היינו במורד דרך זו פעמים רבות מדי. עם זאת, בבקשה, שימו לב כמה נרגשים ומוכנים כולם היו לגבי זה. רק לפני שאנו ממשיכים, הייתי רוצה להודות לכם על תשובה זו. אני, מסיבות מובנות, דאגתי קצת להיכנס לבירור זה.

פדרציה של אור: עם זאת, אנו יכולים להרגיש בך... את האכזבה האמיתית שלך.

בלוסום: כן. למעשה, אחרי שהייתי כה מרוממת לגבי זה, אני מרגישה עכשיו באמת מדוכאת. לא הייתי מצריכה להיקשר ולהיות כנה... היתה לי מדיטציה ארוכה לפני שהתחלתי, כיוון שהייתי מתוחה בכל מקרה בבוקר זה. אני מניחה שזה פשוט הוסיף לכך. ובכן, קדימה לחומר הבהיר יותר!

פדרציה של אור: ויש הרבה מזה שהיה. אנו מבקשים ממך לא לאפשר  לשעשועים ולמשחקים של מישהו להוריד למטה את הרטט שלך. כיוון שכל אחד מכם יודע שאתם לא צריכים לאפשר לכך להיות. אתם יכולים, ללא ספק... להרגיש את השינוי באנרגיה שנאחז חזק על הפלנטה שלכם להנאתם של רבים. אתם מודעים  לכך,  כי מה שעומד להגיע יהיה מאוד מרומם לב.

את ביטאת את הברור לנו... בהתייחס להתרוממות הרוח שווידאו מסוים זה הביא לליבו של האחד... ואכן, אנו אומרים שוב  שעומד להגיע יותר מאותו דבר... עם זאת, במצב שהינו  אמת.
העובדות הן בלוסום...  השנה הקרבה תגלה בך... כה הרבה יותר  של מה שהתגעגעת אליו ואכן ציפית. לכן, אחזו בכובעכם.

בלוסום: עם כל הכבוד... כובעי כבר התפורר לפני כמה שנים!!

פדרציה של אור: זה מרגיש טוב יותר, לא כן? להומור שלך ישנה השפעה קסומה על עצמך... כמו גם על רבים.

בלוסום: ובכן, כדי להישאר חיובית אני רק אומר... אני מחכה לכך מאוד!

פדרציה של אור: האם רבים מכם לא אומרים שאתם מבחינים בשינוי ב"מי שאתם חושבים שאתם"?...אנו רוצים להסביר בדרך טובה יותר.

אתם מרגישים...יותר ממה שאתם חושבים.

אתם מאפשרים שהרגשה זו  תקבל את הטוב יותר שלכם וכך היא צריכה  להיות.
זה כאילו "הקריאה" שלבכם מגיב לה, מאפשרת לכם לדעת  שהכול הוא באמת מוכן ועומד  להתקדם ברטט ובקצב. אתם עייפים  שאין לכם תגובה...

בלוסום: חוסר תגובה במה? הלכנו לריק שם... עדיין שום דבר!....הכול אוקיי?

פדרציה של אור: כן, הכול יותר מאשר נהדר. העיכוב בקשר הוא בשל הצורך למצוא את אוצר המילים הנכון אשר הולם את מה שאנו מנסים לבטא.

הייתם בחוסר תגובה ליכולתכם.. במגזרים רבים של עצמכם וזה הוביל אתכם להרגיש אכזבה והתפכחות מאשליה. עם זאת... כשהמסך עולה ואנרגיות עוצמתיות אלה נכנסות... אתם תגלו את הווייתכם הרוחנית  כה מגיבה הרבה מאוד לכל מה שאתם... ובתורה... מאפשרת לכם להביא קדימה מתנות  של אוצרות עצומים.

אתם תפתיעו את עצמכם ואת האחרים פעם אחר פעם עם מה  שאתם יכולים  שתהיה לכם גישה מבפנים.

שוב, אנו מדגישים את החשיבות...לפי בחירה בלבד... ללכת פנימה. השקט שבתוככם... מרחב - השום דבר שאתם נוסעים אליו...  המשמעות היא כשאתם במדיטציה אתם יכולים להתחבר לחלק הגבוה יותר של עצמכם שמתגעגע להיות נשמע.

עכשיו זה הזמן.

עכשיו...כה הרבה יותר מכם יכול להיות לעדות על ידכם.
זהו כזה זמן מרגש... וכול מה שנח בתוכו... נח עמוק בתוככם... מחכה שיקראו לו  ולהישלח החוצה/להיוולד.
בלוסום: זה באמת נשמע מרגש. מדוע עכשיו?
פדרציה של אור: כיוון שמשיכת הרטט על כדור הארץ הגיעה לגובה הצליל המאפשר את האנרגיות הגבוהות יותר להתמזג וליצור את השינוי בתוככם.
שינוי זה... כאשר הוא נגיש בפנים... לאחר מכן מאפשר את השינוי מבלי... ללבוש צורה גשמית.

בלוסום: ובכן, פשוט באמצעות מדיטציה... זה האופן בו אנו גורמים לכך?

פדרציה של אור:  יש לכם הרבה יותר מאשר מדיטציה. עם זאת, בהומור... היינו גם אומרים... ישנו רק הצורך לנשום ויש לכם כל דבר שאתם צריכים.

בלוסום: אתם מדברים די הרבה על הנשימה... מה אני מפספסת?

פדרציה של אור: את העובדה שהיא מכילה כה הרבה יותר מאשר המכניזם האוטומטי שאתם מניחים  כמובן מאליו.

בלוסום: באיזה אופן?

פדרציה של אור: באופן "הנותן לכם חיים". האם אין זה כך שאם אתם מפסיקים לנשום... גופכם מפסיק לתפקד?

בלוסום: כן.

פדרציה של אור: ובכן, האם אינכם חושבים שמכניזם מעין זה אוחז הרבה יותר סודות למטרתו האינטנסיבית מאשר רק לנשום את האוויר פנימה והחוצה כדי לשרוד?

בלוסום: ובכן, חשבתי רק יותר על כך כשדברתם על כך  ותוך כדי נשימה עמוקה במדיטציה... עם זאת, אני עדיין לא קולטת זאת.

פדרציה של אור: ובכן אנו אומרים... שלנשימה ישנם סודות לגלות לכם. האזינו לצליל של נשמתכם. אפשרו לו לקחת אתכם מעבר לידע הארצי שלכם ולהקנות לכם ידע אשר נשמתכם מתגעגעת לעסוק בו.
אפילו כאשר אתם מבצעים את המשימות היומיומיות... הודו לנשמתכם. היו מודעים לכך.... קחו רגעים להתרחב בתוכה... והתחברו לתוך האהבה  שהינה הנשימה.


בלוסום: חכו רגע... נשימה היא אהבה? אני צוחקת כיוון שאני יודעת שאתם רוצים לומר...
פדרציה של אור: בינגו!

כל דבר הוא אהבה כפי שאתם יודעים.

לכן, כל נשימה שאתם שואפים היא אהבה.

אם אתם הופכים להיות בהרמוניה עם ידיעה זו.... אם אתם הופכים את עצמכם מודעים באופן מלא... תמיד, שאתם נושמים באהבה... לכן, ידיעה  זו הופכת לאוטומטית כמו הנשימה עצמה... אתם תרגישו שינוי במי שאתם.

מי שאתם...אהבה... לאחר מכן תגיבו בכל נשימה הנשאפת מעצמה. מעלה אתכם לרמה גבוהה יותר של העצמי. פשוט.

בלוסום: אני מניחה שזה פשוט... ובכן, אנחנו רק צריכים לדעת זאת. נכון?

פדרציה של אור: הידיעה היא המפתח לכל מה שהעצמי של נשמתכם רוצה להיות. כאשר אתם יודעים שאתם אהבה... כאשר אתם יודעים שכל נשימה שאתם שואפים... אתם סופגים יותר אהבה... ובכן דמיינו, המיזוג של השתיים ואיך זה מרומם אתכם... פשוט בשל אותה ידיעה.

בלוסום: אוקיי. אני אעבוד על כך. לא יכולה להתאפק שלא לחשוב חזרה על תחילתה של שיחה זו ועניין המתיחה. אני מניחה שיש להסתכל על כך באופן חיובי... שיום אחד... כפי שאתם אומרים... אנו נדע...כי מה שאנו רואים לא יכול להיות מתיחה. זה יהיה כה נכון.. כה יוצא דופן... כה אמיתי. ובכן, אתם בטוחים לגמרי שזה לא הגיע מכם? אני צריכה לצחוק... אני באמת לא רוצה לשחרר... אני כה רציתי שזה יהיה אמת.

פדרציה של אור: אנו מצהירים באופן חד משמעי, בלוסום... שהתערבות קטנה זו... משחק קטן זה... תוכנן להרטיט... עם זאת, לא על ידינו.

בלוסום: הבה נבדוק זאת... כאשר אתם אומרים "לא על ידנו"... אתם מתכוונים  על ידי המשפחה הגלקטית באופן כללי?

פדרציה של אור: אכן.

בלוסום: אוה פופ! היי הו! עכשיו זה תלוי בי... בבחירתי... לשמור על הרטט שלי גבוה היום ולהמשיך קדימה בציפייה שיום אחד... לא אצטרך אפילו לבדוק אתכם על משהו כמו זה... כיוון שאנו פשוט נדע  שזו אמת... בשל הגודל של זה.

פדרציה של אור: בינתיים חברינו בכדור הארץ... הנשמות של אור שלנו שנשארו כה באומץ באמת שלהם... אפילו במהלך זמנים שהאמת עוותה והתנדנדה... אנו מודים לכם.

אנו מודים לכם... שהייתם אלה על "הסיפון הראשי"...אשר היה עליהם להתגבר על כל הסופות... עם זאת, עשו זאת... עם לבכם  המהודק באופן בטוח לאמת שלכם... כיוון שאתם יודעים שהמים השקטים והיופי והשלווה  אשר בולעים אתכם... הם בדרכם אליכם... באמצעותכם... כפי שאתם... עבורכם.
אל תהיו מדוכדכים  בשל תכסיס של האחר לשטות בכך... שלחו אהבה לנשמה זו... אשר עשתה "את התכסיס"!

בלוסום: אני יודעת. אני יודעת שאתם צודקים.... תודות עבור כל מה שאתם נותנים. תודות עבור כל מי שאתם. למרות שאני מקווה שאתם הייתם אומרים שזו לא היתה מתיחה, אני  אסירת תודה על האמת, עם זאת,  מאוכזבת קצת... אף על פי כן.

פדרציה של אור: אל תהיי כך! הטוב ביותר עדיין עומד להגיע.

בלוסום: ובכן, אני מקווה שזה יגיע במהירות. להתראות נכון לעכשיו. באהבה ובתודות. XXX

* הפדרציה של אור מדברת על אהבה 


* תפילה מיום 14 בפברואר 2014. תמיד טוב לעשותה כאשר מרגישים שרוצים אותה.  זה הכול עוזר. https://www.youtube.com/watch?v=Gqmukxqt2rU

Website: Blossom Goodchild

ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-

https://www.youtube.com/watch?v=UJ39AboFPOQ




ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney