קוראים

יום שבת

מסר של Blossom Goodchild מיום 4 בנובמבר 2015



מסר  של Blossom Goodchild מיום 4 בנובמבר 2015

בלוסום: ובכן, התכוננתי לעשות תקשורת אתכם ובמקום זאת נרדמתי במשך 40 דקות! אפשרו לנו לנסות בשנית, הבה נעשה זאת? קראתי חומר מורכב מאוד (*) בהתייחס ל"אשליה ואחדות"  ... (האם אפילו אני צריכה לשים "וכו'" בסופו של משפט זה?) זה באמת מפוצץ את הראש! עם זאת, אני מרגישה אי שם בתוכי... שזה הגיוני. אף על פי שאיני יכולה בנקודה זו, שזה בכלל יישמע הגיוני! האם ניסע היום במורד דרך זו  או אני צריכה לחזור לישון?
פדרציה של אור: והאם  אין את בלוסום היקרה בדיוק מה שאת כבר... אפילו שהתעוררת?
בלוסום: אהה... כן, אני חושבת שאחזור לישון! התפללו, המשיכו.
פדרציה של אור: היינו רוצים מאוד לעשות זאת. עבור הסיוע שלנו... בסיוע... בסייענו... זו הסיבה שהגענו.  כזו "אשליה של המיינד"... כזו "אי הבנה"...הם לגמרי מביכים ואפילו מתחילים להתיר כדור מחרוזת  ייחודי זה שיכול להיות, לאחד... מטריף. עם זאת, אנו נמשיך... כיוון שמתוך המיינד האחדשאנו מדברים... או אכפת לנו לדבר.
במשך שנים רבות האם לא אמרנו... שאתם אחד? שוב ושוב  האם לא אמרנו "שאתם אהבה?... וזהבלוסום היקרה, למעשה...כל מה שהיינו צריכים אי פעם לומר. כיוון שזה הכול מה שיש.
בלוסום: עם זאת, ספר מסוים זה מדבר על "סליחה" שהינה הדבר החשוב ביותר על מנת לפרוץ/ לראות מבעד לאשליה זו.
פדרציה של אור: ואנו היינו אומרים ש"אהבה טהורה" היא סליחה... האם לא היית אומרת את אותו הדבר?
בלוסום: כן... והרבה ממה שאני קוראת מדבר על מה שאתם מדברים עליו. "שום דבר משנה" לדוגמה.  אני מוצאת צורה כלשהיא של הקלה בכך. בידיעה שהידע הגבוה ביותר שנכנס דרך  ישויות בעלות רטט גבוהיותר כמוכם, אף על פי שזה לא ברור לרבים מאתנו... הוא למעשה האמת. ובכן, זה נראה שזו הדרך עבורי בכל מקרה.
פדרציה של אור: וזו היא הדרך, בלוסום. עם זאת, אין אנו מחשיבים את עצמנו כישויות גבוהות יותר...
בלוסום: אני יודעת. אני למעשה אמרתי ישויות בעלות רטט גבוה יותר... אני מכירה בהבדל זה.
פדרציה של אור: את באמת ביום זה המשכילה והמורה. כמו כל אחד...כשאת צועדת דרך חלום זה שהוא למעשה כה אמיתי מאוד לכל מה שאתם, עקב התבוננותכם בכך... שהיא גם מורה וגם משכילה. כשכל אחד הוא למעשה, כל אחד אחר... מתבונן באחד אחר כמו השתקפות עצמית... בהשתקפות עצמית.  עם זאת מחקר עדכני כמו זה גרם לרבים דאגות רבות של המיינד עבורכם, האם לא כן?
בלוסום: אתם יכולים לומר זאת... כשאני מקפיצה גלולה נוספת כדי להדק את כתונת המְשֻׁגָּעִים שלי!
פדרציה של אור: נשמות יקרות, כשכל אחד עובר דרך מסע זה... אמת נוספת צריכה להתגלות. ההחלטה  לבחור לקבל זאת.. היא רק ...החלטה של בחירה באותו זמן... בעולם בו אתם יצרתם זמן...ועם זאת, אין עולם ואין זמן.
בלוסום: הבה נשתה עם גלולה נוספת! הממממ! האדומה או הכחולה, מורפיאוס? (המתרגמת - אל השינה)
פדרציה של אור: אנו גם דברנו,  על כך שאתם רחוקים רק נשימה מהבית.  הדגשנו את חשיבותה של הנשימה בכל תפארתה. בכל מה שהיא מסמלת... בכל מה שהיא. עם זאת, באותה דרך של חוסר הבנה של אשליה זו שאתם נמצאים באמצעיותה... הנשימה היא עם זאת דוגמה נוספת של אמת... שכאשר היא מובנת... היא מהווה אחת מהמנגנונים הגדולים ביותר שיכולה לקחת אתכם מחוץ לחלום ולחבר אתכם למציאות.
אין מדובר על אמונה... מדובר על ידיעה... ומהיכן הידיעה הזו מגיעה?
ההרגשה... ומהיכן מגיעה ההרגשה?
בלוסום: מהלב.
פדרציה של אור: חשבי שוב.
בלוסום: הנשימה? אתם אומרים עכשיו שההרגשה מגיעה מהנשימה? האם לא אמרתם תמיד שהיא מגיעה מלבכם?
פדרציה של אור: ועם זאת, האם אין זה מעניין שכאשר אתם לוקחים את נשימתכם האחרונה... גם לבכם מפסיק לפעום?
בלוסום: כן...אז מה החיבור שאני מפספסת?
פדרציה של אור: החיבור!
חיים!
חיים הם החיבור שלכם לעצמי... חיים שאף פעם לא התחילו....חיים שאף פעם לא הסתיימו. עם זאת,  רבים מכם על כדור הארץ מרגישים  שהם כן. אפילו אלה ה"חושבים" שהחיים ממשיכים כאשר הגוף מפסיק להיות אוטומטי... רבים חושבים ש"חיים" מסתיימים וכאשר חוזרים לכדור הארץ  לעוד מאותו הדבר... חיים אחרים מתחילים... או לפחות זה האופן בו אתם מגדירים זאת, הלא כן? כיוון שאתם אומרים "בגלגול זה" וכו'... או, כאשר הייתי "כך וכך בחיים בעבר".
אתם אף פעם לא הייתם... אתם אף פעם... אתם לא תהיו אף פעם...אדם! אתם רוח העטופה בגוף...כאשר לאחר מכן מתבטא באמצעות "אדם...אישיות"
עם זאת, מה שאתם... זו רק אהבה. אתם פשוט חושבים אחרת.
בלוסום: ובכן, בחלום זה...איזה חלק "חיים" צריכים לשחק?
פדרציה של אור: הם משחקים תפקיד שהם לא.
בלוסום: אוה, הבא נקפיץ גלולה נוספת רק בשביל הכיף!!! מדוע?
פדרציה של אור: מכיוון שהם מנסים להיות משהו... להבין את עצמם ... מכיוון שבתוך אשליה זו, זהמרגיש שזה צריך להיות משהו... מישהו.
בלוסום: מדוע?
פדרציה של אור: כפי שאמרנו שוב...להיות הגיוני... להוכיח את עצמם... לעצמם.
בלוסום: מדוע?
פדרציה של אור: למצוא מטרה לקיומם.
בלוסום: בעולם שלמעשה לא קיים.
פדרציה של אור: אכן.
בלוסום: אני חושבת שאשתה מהבקבוק ואפסיק להתעסק עם זה! ובכן, אנו "חיים" מחוץ לאשליה זו?
פדרציה של אור: כן.
בלוסום: ומהם ה"חיים" מחוץ לאשליה זו?
פדרציה של אור: אהבה.
בלוסום: ומה מטרת האהבה?
פדרציה של אור: לדעת את עצמה... בכל הטוהר והשלמות שלה. בשלמות של עצמה.
בלוסום: ועם זאת, "מחוץ" לאשליה זו  אין זו שלמות? האם אין זה מה שכמה מכנים אלוהים?
פדרציה של אור: אהבה היא אלוהים... אלוהים הוא אהבה.
לפני ירחים רבים,  עמיתנו היקר ענן לבן אמר שאלוהים "יכול" להיקרא "מסרגה" אבל הוא לא... הוא מכונה אלוהים. עם זאת,  זה רק שם. אין מדובר על מה שכל דבר מכונה. מדובר על מה שהוא.  השם הוא רק "תג זיהוי" למאוד מטרה זו... הכרה. עם זאת,  כאן אנו נכנסים לתוך שפה של מילים כשאנו מדברים על תגי שמות. לשפת האהבה אין מילים.... זו פשוט היא... עצמה.
בלוסום: ובכן, שאלתי הגדולה כשאני יושבת כאן ברגע זה היא, אם זו אשליה... אם היא לא קיימת...  מה הכוונה שלה? מה הכוונה שאנו "אוהבים" ו"חושבים שאנו הופכים להיות קרובים יותר הביתה"... ודברים בו זמנית גורמים לנו להרגיש שאנו על המסלול... ופלאים מופיעים אמיתיים וגורמים לנו להרגיש שאנו סוף סוף "קולטים זאת"...כאשר אם העולם הוא רק חלום...מדוע לטרוח עם שום דבר מזה? שזו תהיה אהבה, שנאה, הבנה... לא משנה מה! אני מתכוונת... כפי שאתם אומרים... אין זה משנה.
פדרציה של אור: בשלב זה במשחק...ואנו עדיין בוחרים לתייג זאת כך...היינו אומרים... כיוון שלהיותערים בחלום כפי שרבים מכם עכשיו... מאפשר לכם להכיר בזה כחלום... כיוון שאתם ערים בתוך זה.
האם את עצמך בלוסום, לא היו לך כמה "חלומות של התעופפות" כאשר אתם הכרתם שאתם נמצאים בחלום וחשבתם "נהדר. אני יכול לעוף כיוון שאני חולם"...וכך עשיתם?
בלוסום: כן ואני אוהבת  את זה כשזה מתרחש. אני אומר בפעם הבאה..."נהדר אני יכולה לעוף כיוון שאני נמצאת בחלום... בתוך חלומי!"
פדרציה של אור: וזו נקודה טובה להיות מודעים לה, אנו מרגישים. כאשר אתם מודעים באותו חלום... שאתם נמצאים בחלום... אתם יודעים שאתם יכולים לעוף מכיוון שאתם "רק חולמים"... וכך אתם עושים. לכן גם... כשאתם מכירים ברמה העמוקה ביותר שאתם "חיים" בחלום... אתם לאחר מכן הופכים להיות מודעים שאתם יכולים למעשה לעשות כל דבר שאתם רוצים... כיוון שזה לא אמיתי... זה "רק חלום"... וברגע שאתם מתעוררים בתוכו... אתם לוקחים שליטה.
בלוסום: כן. אני אוהבת את זה. אני רואה את זה. עם זאת, אם זו אינה מציאות אמיתית, אני עדיין איני מבינה את הכוונה... את מטרתה?
פדרציה של אור: עם זאת, אתם תבינו... כאשר אתם  מתעוררים ממנו. כיוון שאם אף פעם לא הייתםבו... ערים או ישנים... אף פעם לא הייתם יודעים את החוויה של האמת... בהשוואה.
בלוסום: למה?
פדרציה של אור: אמת.
בלוסום: לפני שאנו מסיימים, אם זה רק חלום... ואני אומרת "רק" אור - בלב... מדוע אתם תמיד מדברים אתנו על הרגשה? אתם אומרים שהכול קשור בהרגשה. ובכן, איך זה מתקשר לכך?
פדרציה של אור: כיוון שכאשר אתם מאפשרים לעצמכם להרגיש... באמצעות לב- נשימה...אתם מאפשרים לעצמכם להתחבר עם המציאות שהיא אמיתית בניגוד לחלום. הרגשה היא מפקח האמתשלכם...המדיד שלכם... המדריך שלכם.
בלוסום: אוקי. עם זאת, אם עולם זה אינו אמיתי...איך יכולה להיות שם הדרכה כלשהי שנחוצה. אני מתכוונת... לקראת מה? אני התרגלתי לחשוב שזה היה לכיוון של כך או כך משהו שהיה אמיתי... אבל איך זה יכול להיות אם בכל זאת העולם אינו שם?
פדרציה של אור: עם זאת, החלום הוא, בלוסום יקרה!
החלום הוא אמיתי מאוד... לך! ובתוך אותו חלום מפקח האמת שלך... הרגשתך... משרתת מטרה  שלכל יכול...
בלוסום: ואתם הולכים לומר... "להוביל אתכם הביתה"... ולאחר מכן אתם הולכים לומר... "להיום, אנו נעזוב זאת שם".
פדרציה של אור: ו"אתם" הולכים לומר..."היה נחמד שהיתה שיחה.. עבר זמן מה... ולאחר מכן אתם הולכים לומר..."באהבה ובתודות".
בלוסום: ואתם הולכים לומר.....
..... צחקו!  לא אשכח... שום דבר! תתעודדו, עד לפעם הבאה.

*        חומר שאני קוראת הוא ספר ששמו "היעלמותו של היקום" שנכתב על ידי גרי קנרד (Gary Renard). (טרום קריאה לקורס בניסים)... אם אני אי פעם אגיע כה רחוק!!!
**     בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA . תודה רבה.

Translator: Gili


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney