קוראים

יום חמישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 26 באוגוסט 2016




מסר  של Blossom Goodchild מיום 26 באוגוסט 2016

בלוסום: אני תוהה לאן עובר הזמן? בכל מקרה, עכשיו אני נמצאת כאן ומאמינה שאתם גם תהיו?
פדרציה של אור: ראשית, אנו מפנים את תשומת ליבך לכוונתנו ביום זה, שהיא להעניק את השפע הטהור העמוק ביותר של הלב המרגיש אהבה לאחד ולכולם.
בלוסום: ובכן, איזו ברכה נחמדה. תודה. כאן למטה על כדור הארץ, נראה כי החיים עוברים כה מהר. אחד יכול פשוט להתאים כל דבר! מה הייתם מחכימים אותנו היום, חבריי?
פדרציה של אור: היום, מכל הימים, היינו מדברים אליך על... להפיץ את החדשות...
בלוסום: אני צריכה להפריע. בתחילה, רציתם לומר "היינו מדברים אליך על "גאנג הו" (‘Gung Ho’)...שמשמעותו התלהבות לגבי לחימה/לוחמה... ולאחר מכן כאשר שאלתי, זה  השתנה ל"להפיץ את החדשות" ושוב המילים שהגיעו היו "לגבי לוחמה". אני ממשיכה במקום לעזוב זאת כיוון שאני מרגישה שאלו אתם. לכן, הבה נראה מה קורה. מדוע הייתם כה נלהבים לגבי לחימה?
פדרציה של אור: אין זה כל כך המקרה. אנו נלהבים לדבר על נושא זה. בכך... אנו מודעים מאוד על העניינים אשר מאשרים את הפסקת האש. מסרים עומדים להיות מוצגים על ידי אלה על/של הפלנטה שלכם ואשר יאפשרו את התחלתם של שינויים גדולים להפוך/להופיע ולהיות גלויים... במקום לארוב בארון!
בימיכם העתידיים, לא יהיה "המרחב" ללחימה ולשפיכות דמים... לא בתוך הרטט  שאמא כדור הארץ המבורכת מאוד שלכם גם עולה.
זה נאמר באופן בולט ביותר.
במשך זמן כה רב היו כעס, שנאה וחמדנות המבשרים של נשף המסכות שעכשיו עומד בפני מיצוי. זה ממשיך בטבעיות עד שיסתיים. הקרקע עליה אתם מתגוררים לא היתה מתוכננת קודם לכן להתפלג עם שפיכות דמים וצער. העצמות של בני האדם אשר חייהם נלקחו עקב הפשעים העוצמתיים שהיו במשך זמן רב... ועדיין קיימים... נכנסו לתוך אדמותיה של גאיה והשאירו את חותמם... את האנרגיה שלהם.
תקופת טיהור של כל טקסי הקבורה מעין אלה עומדת להתרחש. אנו מבקשים מכם לחשוב על כך. לגבי האנרגיה שעכשיו נחה בתוך אדמותיכם מנשמות כה רבות אשר השאירו את הפלנטה שלכם במצב לא פתור... או ברגשות של אי נוחות... כאב... צער. לכן, נשמות כה רבות עשו זאת, כיוון שהן לא הבינו את עבודתו של הפוטנציאל האנושי.
לכן, כל "סוג" של אנרגיה זו נספגה בתוך אדמותיכם... והיינו אומרים..."נרקבה" במשך כל שנותיכם.
אמא כדור הארץ מנוחמת ונרגעת ועם זאת, שם ישנו הטיהור הגדול שעומד להגיע.
בלוסום: באיזו צורה? טיהור.. באיזו דרך? בוודאי שלא מבול! כיוון שנוח היקר והזקן עזב לפני זמן רב! אני מתכוונת, מי היה בונה את התיבה?
פדרציה של אור: אנו כה נהנים בשנית מקליטתך ההומוריסטית.  זה לא יהיה מסוג זה. זה לא יהיה כפי שאתם על פני הפלנטה שלכם הייתם מגדירים כ"מובן תנכ"י". זה לא באמצעות הטבע המראה את זעמו, כפי שחלק מוטעים להאמין.
זה עומד להגיע ב/באמצעות היבטים רבים המשרתים כמו האחד. מנגנונים מבוקרים רבים מתחברים ביחד  כדי להקל את המאוד עומקם של אדמותיכם ולאפשר לשתול "פרחים" בכול הפינות.
בלוסום: תקועה קצת במילה מנגנונים. אלה כוללים מכונות, האם לא?
פדרציה של אור: כן, הם כוללים. עם זאת, לא מהסוג שאתם חושבים עליו. יותר מסוג שעדיין אינכם מודעים לו. אופן ההסבר במונחיכם הוא  שמדובר ב "כלי רכב" אשר יכול לטהר אנרגיות. אנו מציגים זאת לכם כאילו זו אנרגית של טורנדו... פשוטו כמשמעו יונקים "אנרגיות מתות" אלה כלפי מעלה והחוצה. עם זאת, זה מוצג רק במונחי הסבר. זה לא שאחד יכול לראות/לחוות טיהור זה באופן זה.
לאחר מכן... אנרגיות נקיות טהורות "ינבעו" ו"ייכנסו פנימה". מציפות את כדור הארץ שלכם עם נוכחות מוארת. מהאדמה כלפי מעלה... כביכול.
בלוסום: מממ. זה הכול מעניין מאוד ולא מסוג הדברים שאתם מדברים עליהם בדרך כלל... ומה "חלקנו" בכך?
פדרציה של אור: לסייע עם היבט זה של "השינוי".. כיוון שאתם אולי יכולים לדמיין, את "המהפך" שעשוי להתעורר כשזה מתרחש? עם זאת, רק כאשר אחד מבין את ההשפעה שיש לכך, הוא יהיה בהיערכות בהירה.
יכולים אנו גם להציע, שבמובן מסוים, התהליך כבר התחיל במתינות? מה שהסברנו קודם לכן היה הדמיה כדי לבטא את המצב שעומד להתרחש, כלומר "הטיהור של"?.. אין זה מבטא את "הצנזורה" שבה זה נעשה.
בלוסום: למה בדיוק אתם מתכוונים בכך?
פדרציה של אור: חייבת להיות התקוממות הדרגתית... ולמרות שאנו מדברים על טיהור גדול... זה יהיה כך... עם זאת... לאט אבל בוודאות. בהעדר מינוח טוב יותר... "כל הגיהינום ישתחרר בכוח".
בלוסום: אני רק צריכה לומר בנקודה זו... שהייתי צריכה לעשות בדיקה... לבי מרגיש אהבה רבה ועם זאת "כל הגיהינום ישתחרר בכוח" והדיבור על כלי רכב זה וטיהור, זה די לא שגרתי עבורכם. לכן, אני פשוט שאלתי שלוש פעמים את ה"דבר"... ושלוש פעמים אתם יכולתם די בבהירות לענות כן זו היית את... ולבי מרגיש נכון להמשיך בנושא די מעניין זה. לכן, עכשיו, היכן היינו?
פדרציה של אור: דברנו על "הקצב" בו טיהור זה  עומד "לשקוע". כיוון שבאמת, זה ישיג שיא אשר יהיה יותר מאשר ברור לאחד שהתעורר ולאחר מכן ישקע לתוך מצבו החדש. הטיהור ייעשה וכדור הארץ שוב יפרח קדימה באנרגיות חדשות טריות אשר "אנו נסייע" ...לצדכם... ב"שתילה".
זו הסיבה מדוע אנו נלהבים, במובן עקיף מסוים... לגבי המינוח "גאנג הו" (‘Gung Ho’)...כיוון שזה עומד להיות הסיום של דברים מעין אלה.
כמה פעמים  הזכרנו במפורש  שכאשר אתם נעים לתוך הרטטים הגבוהים יותר  "משחקים" מעין אלה כמלחמה... פשוט לא יכולים להיכנס?
לכן , המשמעות היא... האם את רואה, בלוסום? שחייב להגיע זמן בו זה יפסיק.
בלוסום: עם זאת, חשבתי אולי כי המשמעות היא... שאלה שבחרו לעלות יעשו כך, ואלה שלא בחרו, יישארו בדחיסות של מלחמה, אם זו תהיה בחירתם?
פדרציה של אור: זה עניין מסובך.
בלוסום: חשבתי שזה עשוי להיות!
פדרציה של אור: אתם מודעים על מימדים... אינסוף מימדים... אינסוף מציאויות... אינסוף כל דבר!
לכן, כפי שאמרנו לפני כן... כל דבר הוא/יכול ויתרחש.
לכן... ההזדמנות תציג את עצמה להפסיק את המלחמה... והיא תציג... במימד אחד. עם זאת, במימד אחר יהיו אלה אשר בוחרים שזה יישאר.
בלוסום: אוקי...פשוט לפוצץ את מוחי... האם המלחמה שתפסיק... תהיה אותה מלחמה אשר נמשכת במקום אחר?
פדרציה של אור: כן. באמצעות הבחירה של אלה שרוצים כי תרחיש זה יתרחש.
בלוסום: ובכן, איך אתם יכולים להתרגש לגבי הפסקת אש... אם אין הכרח שתהיה אחת כזו?
פדרציה של אור: עם זאת,  תהיה כזו... בתלות באיזה ציר זמן אתם קופצים לתוכו כאשר ההזדמנות של זה... מציגה את עצמה.
בלוסום: אוקי. עם זאת, איך אנו יודעים איזה מספר אוטובוס הולך דרך איזה ציר זמן?
פדרציה של אור: בחירה! בחירת רצונות שהלב כה עמוק רוצה "שיתרחש".
בלוסום: אוקיי. עם זאת, ישנם רבים מאתנו שהיו רוצים זאת, עם זאת, ישנה עדיין מלחמה בעולמנו.
פדרציה של אור: וההזדמנות מגיעה כיוון שהיא אינה יכולה להיות... אם אתם בוחרים. כל אחד מכם.
בלוסום: נו באמת... אם זה היה המקרה... בוודאי שהיו רק קומץ האליטה שהיו רוצים לשחק את "משחק המלחמה"? החיילים עצמם שנלחמים, לא היו רוצים זאת... לא כאשר הם/אם הם גילו את  הסיבההאמיתית עבורם לעשות זאת.
פדרציה של אור: זה יכול להיות המקרה. לכן, קומץ זה וההולכים אחריהם היו ממשיכים לשחק את משחקיהם ב"מקום" שמציע רטט זה עבורם. המקום שהרטט שלהם יצר... עבורם.
בלוסום: לבי פועם די מהר כרגע כיוון שמחשבותיכם קופצות קדימה לתוך מוחי ואני לא יכולה לכתוב אותן למטה מספיק מהר. לכן, בסוף היום... אם אני צודקת... ואכן אם אתם צודקים...אתם אומרים שעומד להתרחש משהו המציע תרחיש הפסקת  אש  שתציג את עצמה?
פדרציה של אור: אנו אומרים.
בלוסום: האם מדובר בכל המלחמות?
פדרציה של אור: אפילו במלחמות האינדיבידואליות!
בלוסום: משונה! מצב זה של הפסקת אש גדולה!
פדרציה של אור: עם זאת, הרואה את, בלוסום? ליבוי זה של שליליות המטעינה אנרגיות צריך להפסיק באיזה שהוא מקום.
בלוסום: מי אומר?
פדרציה של אור: כולם! זו החלטה מודעת... על ידי/באמצעות/ של התודעה.
בלוסום: אם הכול הוא תודעה... האם אינה כוללת את האנשים אשר עדיין רוצים לשחק "משחקי מלחמה אליטיים" אלה?
פדרציה של אור: כן.
בלוסום: אה?
פדרציה של אור: עם זאת, ישנם עדיין תפקידים שיתרחשו... על מנת לשרת!
בלוסום: אני מופתעת! הדבר המוזר הוא... אני מקבלת זאת לגמרי!
פדרציה של אור: חלק יקבלו... חלק לא. עם זאת, כמו התודעה.. זה הזמן... בקנה מידה מסיבי... לשינוי.
ושינוי זה... השינוי שדברנו עליו לאורך כל הדרך... הוא בדרכו!
בלוסום: סליחה שאני מחרבנת את מסיבתכם. עם זאת,  הוא תמיד היה. אל תבינו אותי לא נכון... אני אתכם. אני יכולה להרגיש את האנרגיה שלכם ואת התרגשותכם וללא עוררין... במוחי... זה יתרחש... וזה "קרוב יותר" מאשר זה היה פעם... אני מבינה זאת! עם זאת, עם כל הכבוד... מהבנתי, מכיוון שאין זמן... הצהרה זו שזה "בדרכו"... עבורנו... יכולה להשתמע ב-2090!
פדרציה של אור: בלוסום היקרה, נשמות יקרות של כדור הארץ...
מהמקום הרחום העמוק ביותר בתוך הווייתנו אנו אומרים לכם...
האם לא ביטאנו פעמים רבות ששינויים אלה יתרחשו בזמן החיים שלכם?
בלוסום: מצטערת להפריע שוב, עם זאת... יש לי נשמות בנות 90 שכותבות לי. הן אוחזות בחוזקה שם "לחיים ולמוות". האם אתם רואים מה שאני אומרת? לכן, בזמן החיים שלכם... בדברכם לכולנו... בוודאי תלוי באיזה גיל אחד נמצא "בזמן"?
פדרציה של אור: אנו מבינים זאת. עם זאת... ישנם אלה אשר מקבלים ויודעים שהם עשו את חלקם עם האור שלהם להעלתה של הפלנטה... וכן עבור חלק תפקידם הוא... "לתרום אנרגיה" ממקום אחר... בבוא העת.
וישנם אלה אשר יודעים שהם יישארו על הפלנטה שלכם לטפל בדבר עד תום...
להיות כאן בתוך שינוי גדול זה... ולטפל בו עד תום.
בלוסום: הייתי כה רוצה להרגיש/לדעת לבטח שאני אחת מאלה... ואני בת 59 "בקרוב"! בתוכי, אני מרגישהשאני אחת שתהיה כאן כאשר "הכול" מתרחש, עם זאת, לפעמים אני תוהה באם הרגשתי לגבי משהו היא פשוט "תקווה". רק הזמן יספר, חבריי... רק הזמן יספר. הידיעה שלי לבטח היא שזה המקום היום בו הפגישה מסתיימת. וואו! אני נהניתי מזה. באהבה ובתודות...
פדרציה של אור: ההרגשה היא הדדית.

בלוסום: תקשור זה הזכיר לי מטפורה שענן לבן נתן בהתייחס לשינוי ולשינויים. זה נלקח מפרק 17 ב"הליכה באור ובאהבה". ( זמין  ב- www.blossomgoodchild.com)

ענן לבן. ברכת ברוכים הבאים חמה לכם, חבריי הטובים. ישנה כה הרבה אנרגיה שזורמת בינינו כך שאני מרגיש כי אני יכול להתפוצץ. אני מראה לבלוסום מיידית שזה כאילו נערכת כאן מסיבת יום הולדת כיוון שיש כה הרבה לחגוג. אני מראה שעל שולחן יום ההולדת שלך ישנו קנקן שבו יש נוזל בטעם תות. בתוכו עכשיו אני מראה  כי נמצאים בחלקו העליון עלי כותרת ורודים רבים יפים שהם מתמרנים בעדינות את עצמם מסביב לקצה העליון של נוזל זה. משם אני מראה מערבולת קטנה שמורידה למטה נוזל זה לתחתית הקנקן, עלי הכותרת הוורודים נשאבים פנימה ולמטה. פתאום אינכם יכולים לראות אותם יותר; הם נעלמו במערבולת קטנה זו. לאחר מכן אני מראה שסופה קטנה זו גדלה וגדלה וגדלה ופתאום היא יורקת שוב עלי כותרת אלה. עכשיו אין הם ורודים. הם בצבע לבן טהור. המים עכשיו צלולים.
חבריי, לפעמים זה הכרחי עבור חלק מסוים של הווייתכם כמעט להישאב עד שאתם מרגישים  שאולי  אתם אבדתם את זה לנצח. המערבולת ששאבה את זה למטה מרגישה שהיא מסתחררת כה מהר שזה גורם לכם להסתחרר וליפול. זה כאילו לפעמים שמערבולת זו הביאה אתכם לנקודת צריחה. זה רק כאשר אתם לא יכולים יותר אפילו לתפוס היכן היא נעלמה, כאשר אתם לא יכולים יותר לראות זאת, לאחר מכן ההתמרה מתרחשת. זה כמו מופע קסמים כאשר משהו נעלם ו"הוקוס פוקוס" זה מותמר בפתאומיות למשהו לגמרי שונה. זו הסיבה מדוע אני מראה את זה כאשר עלי הכותרת הלבנים עלו, כמו שעוף החול (הפניקס) עולה מתוך האש,  זה  מה שנולד מחדש, מה שמתחדש זו התוצאה.  מה שנח לאחר מכן על גבי המים הצלולים הוא היופי שניתן עכשיו לראותו. לא היה שם שום דבר מכוער לגבי מי הוורדים הצבעוניים ועלי הכותרת הוורודים.  זה פשוט זמן לשינוי. כאשר שינוי מתרחש, זה הכרחי עבור מהומה זו וההתעוררות של כל הדברים כך שהשינוי יכול להתרחש.
אם אתם יכולים לדמיין חול על קרקעית הקנקן, אם סופה זו לא היתה מתרחשת החול היה נשאר אותו הדבר. כל גרגרי החול היו נשארים קרובים ליד אותו גרגיר חול שנמצא קרוב  לו במשך זמן רב. התעוררות זו גורמת לחול לעלות. אם אתם מסתכלים לתוך הקנקן לזמן מה, זה מעונן וחשוך ולא מושך את העין בכלל. כאשר המערבולת מתחילה להאט כיוון שהגיעה לשיאה, אזי כמה שונה כל גרגרי החול הקטנים שוקעים. הם שוקעים קרוב לגרגיר חול שונה. חבריי, האם אתם לא רואים שכל החול הזה היה תמיד חלק באותה קבוצה באותו קנקן? עכשיו בשל השינוי הנדרש, כאשר הוא שוקע זה עדיין חלק מאותה קבוצה, למעט שעכשיו ישנו מישהו חדש לדבר איתו, כך שהחיים אינם כה משעממים נראים מחוץ לאותה פיסת זכוכית!
אני חושב שדברתי מספיק לגבי מצבו של הקנקן. זה מכיוון שאני מודע שעבור נשמות רבות, אשר זוכות בכוחן הרוחני, אתם מודעים לשינוי זה ורציתי להסביר לכם מה מתרחש ומדוע הנשמות מרגישות מהומה זו. כמו כל הדברים, כאשר החול שקע, כמה נחמד זה  להביט בעולם עם עיניים רעננות וממקום שונה.
לאחר מכן אני מראה שעלי הכותרת הלבנים מוצאים מהקנקן והם מסודרים בזרים קטנים ונעטפים בניר אלומיניום. זו הפשטות שגורמת לכל דבר למצוא את יופיו. אחד יכול ללכת לקיצוניות עצומה ולתכנן סרטי עיצוב ופעמונים, דברים רבים מאוד לעטוף מסביב לעלי כותרת לבנים אלה, אבל בעשייה זו, זה משנה את המיקוד לסרטים ולאבזרים ולוקח את העין הרחק מהיופי הפשוט של עלי הכותרת הלבנים. הנקודה היא פשוט לעטוף זאת במשהו  שלא מושך את תשומת הלב מהיכן שהיא צריכה להיות.
לעיתים קרובות, אחד רוצה להתלבש וזה בסדר. אל תאפשרו למה שאתם לובשים למשוך את תשומת הלב כיוון שהיופי לא נמצא שם.  היופי טמון בניצוץ של עיניכם.


האודיו לתקשור זה הוא כאן

הפכו כל יום ליום אנושות מאושר

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .

הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney