קוראים

יום שבת

מסר של Blossom Goodchild מיום 13 באפריל 2017





מסר  של Blossom Goodchild מיום 13 באפריל 2017

תעתיק מהמסר של ענן לבן (White Cloud), חג הפסחא 2017
(שועתק על ידי איזבל הרפורד. תודות רבות)


קבלת פנים חמה מאוד לכול אחד מכם שניצל הזדמנות זו להאזין עם לבכם, לא רק עם אוזניכם למילים אלה שאני מעניק ביום זה.
חבריי, אני מבין כיוון שעבדתי עם בלוסום עד עכשיו במשך שנים רבות, אתם יכולים להרגיש לפעמים מדוכאים לגבי הדרך בה דברים מתנהלים. וזה נראה שאנו, עוזרים ומדריכים, מעניקים תבונה מעולמות אחרים, ממשיכים לשדר את אותו מסר עתיק, כפי שאתם מנסחים זאת לפעמים.
אכן המסר הוא עתיק. הוא מהמועד בו נוצרו אהבה, חיים, אנרגיה.
מסרים אלה שמגיעים ממני ומאחרים שהינם אמת מגיעים מההתחלה. ובהתחלה, היתה אהבה.
ולאורך כול הדרך, לתוך האינסוף ומעבר, חבריי: המסר היחיד הוא:
אהבה.
אין זה משנה מה מתרחש על פני הפלנטה שלכם, אין זה משנה מה מתרחש בהבנה האישית שלכם על החיים עצמם. כול הניסיונות, כול המצוקות, כול השמחות, כל האושר שהינם דרככם:
אהבה היא החוט לאורך כול מה שיש.
ולפעמים אתם מרגישים כה מדוכאים, אין אתם מרגישים את אותו ניצוץ בתוך הווייתכם. ואתם אולי תוהים להיגיון בהמשכיות, כיוון שהכול נראה קצת עבודה מפרכת, האם לא כן?  עם זאת,  זהו הזמן בו אתם חייבים לעמוד על המשמר, ולקחת את הזמן כדי לעצום את עיניכם, להתחבר עם העצמי הגבוה שלכם, שהוא תמיד מחובר אליכם. אבל הבה נומר: לפעמים עוצמת הקול שלכם למטה נמוכה מאוד.
הזכרתי לפני כן את הגברת מתג העמעם שלכם. כלים כה רבים, חבריי, הבאתי לכם כדי לסייע. רבים נשכחו וזה בסדר. אבל אני מעניק אותם על מנת לעזור לכם לשמור על הרטט שלכם גבוה.
האם אתם לוגמים מגביע הזהב לפני שאתם יוצאים מהמיטה בכול בוקר? אולי התאמנו לעשות זאת. אתם תגלו כי בתוך שבוע או שבועיים כמה אתם מרגישים שונה.
האם אתם מחברים את עצמכם, במקום כלשהו מעליכם, כדי להטעין מחדש את הסוללות שלכם?  וצופים כשרמת הסוללה עולה עם אנרגיתאהבה.
האם אתם אומרים לעצמכם שוב ושוב:
"אני אהבה".
כיוון שאין שום דבר אחר.
האם אתם עומדים או יושבים, ברגע או שניים של שתיקה, מרגישים את עצמכם כאור הבהיר ביותר שזה אתם. ואור זה זורח בקרני זהב מחוץ מכם לתוך כל מה שיש, כול דבר.
האם אתם עושים דברים אלה חבריי כדי לסייע לעצמכם ולפלנטה?
או, עם כבוד, האם אתם יותר מדי קצת עסוקים  בלרחם קצת על עצמכם?
ובלוסום מתפרצת לי כאן, באומרה: "אתה צריך לנסות זאת, ענן לבן", כפי שאמרה קודם לכן. היא אומרת, שאין מדובר תמיד על לעמוד על המשמר כדי לעשות דברים אלה. כיוון שהאנרגיות של דיכאון, דיכוי, יכולות לפעמים להשתלט על העצמי.
ואני מגיב שאתם לוחמי האור.
לחמו חזרה! מצאו את כוחכם! מצאו את האומץ שלכם! מצאו את העצמי שלכם!
והאם אתם יודעים מהו העצמי שלכם? לא רק הוא אהבה. אלא מה שמגיע עם אהבה ממיקומה המוחלט: שמחה, אושר, צחוק. זה ממה שאתם עשויים!
ובלוסום אומרת לי: " אבל אין זה מרגיש כמו זה, ענן לבן. אין זה מרגיש כמו זה כל כך הרבה פעמים בימים אלה. זה כאילו החיים יצאו מכלל שליטה ואין טעם בעשיית הדברים מדי יום, מדי יום, מדי יום עם מעט שמחה בלב".
ואני אומר לכם, חבריי, זו הסיבה מדוע הגענו. להמשיך לשמור להזכיר לכם, כי:
אתם אהבה.
אתם שמחה.
אתם אושר.
אתם אור.
הבהיר ביותר, הלבן ביותר, המואר ביותר אורות של אהבה-נשמה.
ואתם נמצאים כאן על פני הפלנטה הזו כדי לגרום לה לזרוח.
ובלוסום, בשיחה זו שיש לנו בראשה, כאשר זה נראה קשה לעשות זאת, אחד עשוי להרגיש שהם כשלו בתפקידם שהגיעו כדי לתת.
ואנו אומרים, לא! אין אתם יכולים להיכשל.
רק בהיותכם על פני הפלנטה שלכם, האור שלכם, כמה עמום שהוא עשוי להרגיש בכול זמן נתון, עובד, אורג את קסמו כדי לשנות את עולמכם.
אתם עייפים. אתם משועממים. אבל המשיכו, חבריי. המשיכו לצעוד לתוך האור והאהבה.
כיוון שלפניכם, נמצא הבית.
ומהו הבית? זו הרגשה של נוחות, של שלווה, של חוסר התנגדות. באפשרכם את המאוד זרימה של החיים לעבור במהירות על הווייתכם. לעצום את עיניכם ולהסתכל מעלה אל השמש. ולהרגיש שהיא מדברת אליכם בלבכם. היכן שהכול ידוע.
ומה יש שם כדי לדעת? כול דבר ושום דבר.
מה יש שם כדי להיות? כול דבר ושום דבר.
מה יש שם כדי שיהיה? כול דבר ושום דבר.
הם כולם אחד ואותו הדבר: כול דבר- שום דבר.
אני אומר לכם, חבריי, שתי מילים אלה שנראות מנוגדות, הן אותו הדבר.
כשיש לכם שום דבר, יש לכם כול דבר. וכאשר יש לכם כול דבר, יש לכם שום דבר.
כיוון, שחבריי, אין שום דבר. אין שום דבר מלבד אנרגית האהבה.
וחוויה שאתם בוחרים שתהיה במרחב חייכם. אבל כאשר עוזבים את הפלנטה הזו, יהיה לכם שום דבר. עם זאת, יהיה לכם כול דבר. כיוון שאתם כול דבר ושום דבר.
איך זה גורם לכם להרגיש? אני מקווה שישנם כמה חיוכים על פניכם. אני מקווה שמילותיי מגיעות עמוק לתוך נשמתכם. ואני מקווה שאתם יכולים להרגיש כול דבר ושום דבר.
להיות במרחב של שום דבר זה כה שלוו. כה נותן. ובתוך אותו מרחב של שום דבר, האם אתם מרגישים את הכול דבר שהוא אתם?
האם אתם רואים, האם אתם רואים את מה שאני אומר, חבריי? שחררו את כול הדברים שמבלבלים ומדכדכים את מרחב מוחכם. היו חופשיים בדרך חשיבתכם. וחשבו רק על הדבר החשוב ביותר:
אהבו את עצמכם.
כיוון, שכפי שאמרתי כה הרבה פעמים, בכך שאתם אוהבים את עצמכם, אתם דואגים לכול. הכול!
ה-כ-ו-ל- כאור אהבה.
נשמות יקרות. חברים יקרים. לוחמי אור יקרים - ואני יודע כי לא נוח לחלק בהשתמשי במילה לוחמים - יכול אני לומר עם חיוך על פניכם ופניי שזו בעייתכם, לא שלי. אין לי בעיה עם המילים לוחמי האור: יש לכם כזה כוח.
יש לכם כזה כוח: היו הכוח שאתם.
אתם אהבה: היו האהבה שאתם.
אתם האור: היו האור שאתם.
ושום דבר אחר יכול להיות לדאגה. אין צורך שזה לא יהיה כך. התמקדו רק על השמחה, האושר והצחוק שאתם רוצים בחייכם, בכול יום שלכם. התמקדו רק על החיוך שיכול לא רק להאיר את פניכם, אלא להאיר את ליבם מאוד של אחרים.
התמקדו רק בהפצת האור-האהבה שלכם החוצה לתוך הפלנטה שלכם ולכול אלה הגרים עליה ובתוכה.
זו הסיבה מדוע הגעתם.
זה מה שאנו ממשיכים לומר לכם. את אותו מסר עתיק, אותו עתיק אותו עתיק אותו עתיק, אותו מסר עתיק.
עומד להגיע שינוי זה שאתם משתוקקים לו. אין אנו מתבדחים אתכם. אין אנו מגיעים כדי לספר לכם כזבים. אנו מגיעים כדי לעודד אתכם. לתת לכם תקווה. לתת לכם סיבה להמשיך. כיוון שאנו יודעים מה נמצא לפנינו ביופי, בחסד, באהבה.
ובתוך כל אחת מנשמותיכם, אתם גם יודעים זאת.
אתם ידעתם כאשר הגעתם שזו תהיה דרך קשה בה תלכו. יהיו הרים רבים לטפס. יהיו הרבה מלכודות. פעמים  רבות תלכו ותלכו ותלכו דרך בוץ סמיך. אבל אתם גם ידעתם שתהיינה פעמים בהן אתם מרגישים בבית. כאשר אתם מרגישים את האהבה שהיא אתם.
וכאשר זה קורה לכם, חבריי, זה מה שממשיך את הליכתכם. ידיעה זו. ידיעה זו שאתם נמצאים כאן למטרה:
להביא פלנטה זו לתוך חסד גבוה יותר. מרחב גבוה יותר. היכן שהדברים יהיו הגיוניים. היכן שלחיים יהיה טעם. היכן  שלאהבה יהיה טעם.
וכול הזוועות, כול השנאה, כול העצבות, כול האנרגיה הנמוכה ייעלמו. כיוון שאתם, כמו האור שלכם, פיזרתם את אלה. שחררתם את אלו לחופשי. שלחתם אותם הלאה. אפשרתם לאנרגיות גבוהות יותר שלשלום, של שמחה, של צחוק, לתפוס את מקומם.
אנו מבטיחים לכם, שזה עומד להגיע. אנו מבטיחים לכם זאת. מה עוד יכולים אנו להעניק לכם? מה עוד יכולים אנו לנסות ולומר כדי לרומם את רוחכם?
בלוסום נאבקת עם הרגש שאני מביא. כיוון, שהאהבה שיש לי לכם היא מהממת. אני רוצה, אני רוצה חברים יקרים, אני יכולתי להעניק לכם יותר. אבל אני יכול רק להעניק לכם אהבה זו. אהבה זו שהיא אני. ואהבה זו שהיא אתם. וכשהן מתמזגות ביחד כאחד: זה הגבוה ביותר שאני יכול לתת.
האופן שאהבתי מתקבלת על ידכם, זה תלוי בכול אחד. אתם יכולים למשוך בכתפיכם ולומר: "אולי, אולי, ענן לבן, אנו מרגישים קצת משהו". או אתם יכולים לקחת נשימות עמוקות עמוקות. אתם יכולים להתמקד במרחב לבכם, ודמעות של שמחה ושל אהבה זורמות מעיניכם, החלון של נשמתכם.
מכיוון שאתם יכולים להרגיש את האהבה המגיעה, לא רק ממני. אלא גם מהפדרציה של אור. מהמלאכים. מישויות של אור שמקיפות את הפלנטה שלכם. שיש להם כה עניין רב באופן בו אתם כולכם מתקדמים. ורוצים להעניק לכם אהבה כדי לראות זאת.
כיוון שאתם לא לבד. אנו כולם בזה ביחד, חבריי. וכך, בנימה זו, נשמו עמי.
(נשמו לאט ועמוק)
(נשמו לאט ועמוק)
(נשמו לאט ועמוק)
הרגישו את אותה אהבה שאתם עכשיו מלאים בה. הרגישו את אותהאנרגיה של שמחה שהיא שלכם: זו זכותכם האלוהית. ולכו, חבריי, צאו החוצה לתוך האוויר הצח. לא משנה מה מזג האוויר יהיה בחלק שלכם בעולם. ושאפו שוב נשימות עמוקות אלה, ותנו הכרת תודה על כך שנבחרתם להיות על פני הפלנטה שלכם בזמן זה.
חדשו את תקוותכם. חדשו את רצונכם להצליח בתוכנית אלוהית זו. בחסד. בהכרת תודה. באהבה.
אנו נמצאים אתכם. ביחד מאוחדים כאנרגית אהבה אחת. אנו, ממקום אחר, אוהבים כול אחד.
Adieu (להתראות) חבריי. Adieu (להתראות).
אנו מודעים לאחדות האלוהית שאפשרה למסר זה לקרות.
אנו מבקשים תמיד שאנו עשויים להישאר צנועים על מנת לשרת ולקבל. ושאנו עשויים להמשיך ללכת באומץ כאור וכאהבה.
שוב הפעם, Adieu (להתראות).

בלוסום: תודה לך ענן לבן, מהלב של עצמי, בלוסום, וכול אלה המאזינים למילותיך ומרגישים שנגעת אתה ובאמצעותך בליבם.
תודה לך. תודה לך מאוד!
באהבה ובתודות.

הפכו כל יום ליום אנושות מאושר (Happy Human Day).

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים.http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .


הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney