קוראים

יום חמישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 21 באפריל 2017







מסר  של Blossom Goodchild מיום 21 באפריל 2017

בלוסום: שלום לכם שם! הייתי רוצה להמשיך מהפעם האחרונה, כיוון שהיו לי מכתבים רבים בהתייחס להרגשה זו של "המשקיף" על חיי אנשים וכו'.  נראה כי כה רבים מרגישים את אותו הדבר.  עבורי, זה מתגבר. מספיק מוזר, שדברתי עם בעלי לגבי הסרט הישן "קוקון"... לגבי קבוצת קשישים שהמריאו לפלנטה אחרת כדי להתחיל מחדש. יש לי הרגשה חזקה באופן משונה של זה! אני יודעת שאני לא אעזוב... זה יותר הסמליות שאני מרגישה, אני מניחה, מחשבות כלשהן?

פדרציה של אור: ברכות בעלות אופי נדיב לב מאוד ונותן לאחד ולכולם, חברים יקרים. כן, אנו מודעים לאנרגיה על פני הפלנטה שלכם שגורמת לכה הרבה להרגיש "מצוברחים", כפי שהזכרנו לפני כן. העובדה הפשוטה היא, כי ישנן אנרגיות המתמירות כה הרבה בזמן זה, שזה בלתי אפשרי עבורכם לא להיות עטופים בהן.
כה הרבה על הפלנטה שלכם מעניקים את החדשות על אסון ואבדון ועם זאת, אנו מעניקים חדשות בעלות מגוון שונה... בעלות אנרגיה שונה.
כיוון שאתם רואים, חברים יקרים.... עכשיו זה הזמן בו האנרגיות וההתמרה... שינוי זה... הוא כה חזק, כה חשוב, שאתם למעשה חווים אותו בנקודת מבט פיזית/רגשית... יותר מאשר בזמנים אחרים של תזוזות ושינויים. ככול שהמשיכה בעלת הרטט הגבוה יותר זורמת פנימה לתוך הפלנטה, כך אתם עמוק יותר מתחברים אתה... כיוון שאתם "פילסתם" את דרככם למעלה עד לנקודה זו... וכה הרבה יותר עכשיו אפשרי.
ההרגשה של להיות "מוכנים ללכת למקום אחר" כמו ב"קוקון"... היא אכן סמל של "מעבר לתוך" מקום חדש. נקודת מבט חדשה על החיים עצמם. שינויים אלה מתרחשים ואלה הממשמשים ומגיעים עומדים להגיע... בקנה מידה גדול יותר... ומובילים אתכם לתוך הארץ המובטחת.
כול מה שהבטחנו נמצא שם עבורכם.

בלוסום: את זה אני יודעת, חבריי. עם זאת, בכול האמת אני פשוט לא יכולה להיות מרוגשת מדי בשל ציר הזמן שהוא כה שונה ביננו. לכם אין כלום... אנו חיים לפי כול דקה. עם זאת, אני חייבת לומר, כי אני לא חושבת שאני הרגשתי אי פעם שינוי מעין זה, באופן אישי! ולכן, מחכה מאוד הרבה שזה יירגע ומחכה לנקודת מבט חדשה. בעתיד הקרוב של שינוי מיוחד זה, איך הדברים יהיו לכאורה שונים עבורנו?

פדרציה של אור:  זו שאלה טובה.  השימוש במילה "לכאורה"...כיוון שהיא בעלת אופי של "ככול שאחד יכול לומר". כמו עם כול הדברים, אין אנו יכולים להבטיח 100% מה יהיה/יתרחש כיוון שזה תלוי בכול אדם ואיך הם מתנהגים/מגיבים... באשר למה שלמעשה יקרה וכמה "קרוב".
עם זאת, אנו נספר לכם זאת... כשהרטט שלכם מתחיל להסתדר בתוכנית הגבוהה יותר של הדברים... אתם בוודאות תבחינו בשינוי בתוך עצמכם. כיוון, שלמרות ש"תמונה החיצונית" נמצאת בתצוגה לכול, אין היא נראית כה בהירה... תהיה בהירות בתוך הווייתכם שיודעת טוב יותר. שיודעת באופן שונה.
לרבים מכם יש את ההרגשה הזו, של להיות מוכנים להמשיך.. זה פשוט מצב של הוויה כשאתם מתרוממים לתוך תדר גבוה יותר... ואף על פי שזה עדיין עם העליות ומורדות שלו... תדר גבוה יותר הוא תדר גבוה יותר... לכן, הדברים בכול הרמות... צריכים להיות טובים יותר... באופן כללי.

בלוסום: תודה לכם. אני מבינה את מה שאתם אומרים. אני מנחשת כי אני מרגישה חוסר התלהבות! כה רבים מאתנו רוצים לעשות "יותר כדי לסייע לשינוי זה" עם זאת לא בטוחים איך. לכן, אנו מרגישים קצת חוסר במחלקת התרומה. אני יודעת שנאמר לנו פשוט לחייך ולהפיץ אור... אני מבינה זאת... עם זאת, היו הערות רבות על כול דבר שנראה כה חסר טעם!

פדרציה של אור:  עם זאת... איך זה יכול להיות כך? זה חסר טעם לרומם את הרטט של עצמכם... כולם... הפלנטה? רק בגלל שיש לכם זמן טוב? עבורנו ואכן, כפי שפעם אמרתם עבור עצמכם,בלוסום... זה נראה כמו התוכנית המושלמת!

בלוסום: כן... התוכנית היא אכן אלוהית. עם זאת, לא תמיד זה קל ליישמה. זה הדבר. אני מרגישה שאנו צריכים לעבור לרמה נוספת של הבנה בדיוק מהו "זמן טוב"? אין מדובר בחגים או בהשתתפות במסיבה או שתיה או עישון. אנו איכשהו רוצים "לברוח" באמצעות שיטות אלה או לצפות בסרט או בטלוויזיה יומיומית... רק לנקות את הראש מהמציאות. אין אני אומרת "כולנו"... אבל באופן כללי זה נראה שזו הדרך.

פדרציה של אור: ועם זאת... מאוד בריחות אלה מהמציאות יתפזרו כשאחד עולה גבוה יותר. אחד יימשך לתוך הפוטנציאל הגבוה יותר שלהם ויעשה יותר מאמץ לעשות  מדיטציה ולהיות בתוך הטבע. לבלות זמן במשחקים ובשעשועים עם המשפחה, במקום לשבת  ביחד בקבוצת משפחתית שבה  אין מדברים... כיוון שכול אחד שקוע בעולם הפרטי של מתקניהם.
ממה אתם בדיוק מנסים להימלט?

בלוסום: ממממ. אני צריכה לחשוב על כך. מציאות? הארציות של כול זה?

פדרציה של אור: ועם זאת, היינו אומרים... כה רבים מכם נפלו לתוך המלכודת. המלכודת שנקבעה על ידי ישויות האליטה האלה, שלא רוצים שתצליחו. ישויות אלה בעלות פחות אור הרוצות שאתם תחיו בקיום ארצי. היכן שאתם כמו "בועה" כיוון ששום דבר לא מרגש אתכם. הם תכנתו שאתם תרגישו בדרך זו. האמת הפנימית שלכם יודעת אמיתות אלה.

בלוסום: כן. אני יודעת... ואיני נלחמת כנגד דברים מעין אלה... אני נכנעת ברוב הזמן... ובכן... ברגע זה אני מרגישה בדרך זו.

פדרציה של אור: בשל רצונם הגובר לעמעם ולסלק שמחה. הם היו צריכים להמר כיוון שהם כה הרבה מודעים כי האור של האמת והאהבה קורן ויש מעט שהם יכולים לעשות לגבי זה.
ובכן, חברים יקרים... האם אתם הולכים לשבת מאחור לאפשר להם לנצח?

בלוסום: בהחלט לא נעשה זאת. מה הייתם מציעים?

פדרציה של אור: השאירו  את הפתגמים שלכם מאחור והתחילו לקחת שליטה!! שיטות אלה לשמור אתכם מורדמים לתוך תחושה של ביטחון כוזב... הולכת שולל זו שגורמת לכם להאמין במשהו שהוא כה שונה ממה שזה למעשה... הם רק שיטות להחזיקכם במצוקה. פשוט כמשמעו לעצור אתכם מלהיות האור האמיתי שלכם.
האם אתם הולכים לתמוך בכך, יקרים?
האין אתם הולכים לעמוד באור שלכם ולומר "יותר לא! אנו הגענו כדי להגשים משימה ואנו נמשיך לעשותה עד שתסתיים גם אם היא קשה!"
הפסיקו להתלהב מרשתות הסתבכות אלה שמחזיקות אתכם במקום של "המתנה לגורלכם".
הסירו את עצמכם משקרים אלה... תחפושות אלה של חוסר אמת והתחילו להרגיש/להיות מי שאתם באמת.
מי שאתם באמת... כה הרבה יותר ממה שאתם חושבים שאלה אתם!
אתם, אתם צריכים להשתלט על המצב.
כן, אתם עוברים דרך התמרות גדולות... וכן, זה יכול להשאיר אתכם מרגישים קצת אבודים... עם זאת, אל תפלו על ברכיכם והיכנעו... עשו משהו לגבי זה.
התחילו את המדיטציות היומיות... התאמנו... אכלו בריא... שחקו... שתפו רגעים של שמחה... קחו זמן לשלוח את אהבתכם החוצה אל הפלנטה... הכול מה שיש.
תנו הוקרת תודה בכול עת.
עשו מה שאתם יודעים לעשות... עם זאת, אפשרתם להחליק בצד הדרך (אפשרתם להפסיק לנסות).
רבים מכם עשויים לומר "אוה, אבל אין לנו זמן לכול זה", "אנו צריכים לעבוד, אנו צריכים לעשות את זה ואת זה".
ואנו אומרים לכם...פנו זמן עבור כול זה.
אלה שיטות המפתח שלכם להישרדות. בעשותכם זאת... אתם מחזקים כול חלק חיוני בהוויתכם.
אתם מכינים את עצמכם עבור כול מה שנמצא לפניכם... זה הכרחי. לחזק את המוח, הגוף והרוח.
אם אתם יודעים שצץ מרתון, אתם מתכוננים לו. אין אתם מחליטים פתאום לרוץ את כול הקילומטרים האלה בלי הכנה. זה לא יסתיים בהצלחה.
מדובר על אותו הדבר בהליכה לתוך העולם החדש. הכנה רבה נמצאת בעיצומה ברמות כה רבות... וחלקכם הוא להישאר חזקים... בכול הרמות של העצמי.
אנו אומרים לכם עם כול האהבה והכבוד...עכשיו זה הזמן "לעשות מאמץ" ו"לקחת את עצמכם בידיים" ו...

בלוסום: אלוהים שלי. אני צריכה לצחוק... כיוון שאני יודעת מה יהיה המשפט הבא שלכם.

פדרציה של אור: הפסיקו את הבכיות והבכיות.

בלוסום: כול כך שונה מכם!!! עם זאת... אני באמת מבינה מהיכן הגעתם. כיוון שאני מרגישה שאין לי כוונת זדון... וכן, אולי אנו כולם צריכים קצת בעיטה ב"מה שמו"! יפה אמרתם!

פדרציה של אור: כמובן שאנו מחייכים ומגיעים מהומור ומאהבה. עם זאת בכיה ושוב בכיה לא תביא אתכם להיכן שאתם הולכים. הפסיקו להתלונן על מצב העניינים ועשו מה שהגעתם לכאן לעשות.
הקרינו ברצף את האור שהינו אתם... החוצה אל הפלנטה. הקרינו אור זה שלכם לתוך כול מצב... כול הנסיבות... כול מחשבה שאתם מעניקים לעצמי ולכולם.
פשוט הקרינו אור זה... כול הזמן.
זה צריך להיות מצב ההוויה הטבעי שלכם.
זה יכול להיות מצב ההוויה הטבעי שלכם.
עם זאת, זה נשכח.
אנרגיות גבוהות אלה שנכנסות נמצאות כאן כדי לעזור לכם. התמזגו איתן... קבלו אותן בברכה... הן נמצאות כאן כדי לעזור לכם להכיר יותר מעצמכם ולאפשר הכרה בפלאות שעומדות להגיע אל האור.
האם אתם רואים, נשמות יקרות? בבקשה שאפו נשימה עם זה עכשיו... .והרגישו מה קורה.
אנו נכנסים לשלב הבא... התמרה חשובה מאוד לתוך מיקום גבוה יותר של העצמי של הנשמה שלכם.  רוחכם עוברת  לתוך מקום שיכול להיות מוכר כמו כה קרוב מאוד  לבית. היכן שהעצמי של האחד יכול להרגיש כה הרבה יותר בקלות.... כה הרבה יותר בנוחות להיות ב/עם עצמו.
ומשם, נשמות יקרות.. זו הפלגה במישור, כשאתם מקבלים את המקום החדש... כשאתם מתבססים בו. אתם תעלו זיכרונות על כמה פעם היו זמנים קשים... ותנו תודות שימים אלה עברו. אתם תאחלו לעצמכם ולכול שהגעתם כה רחוק לפניכם בתוכנית האלוהית ואתם תשמחו בידיעהשאותה אהבה... רק אהבה... באמצעותה התמודדתם.
קדימה נשמות יקרות. אף פעם לא לוותר... אף פעם לא להיכנע.
אנחנו קרובים אליכם עכשיו יותר מאשר אי פעם לפני כן  כיוון שאנרגיות אלה מאפשרות לנו להיות כך.
קבלו בברכה שינוי זה.
היו מוכנים...

בלוסום: תודה לכם. כאשר אתם דברתם לגבי "קחו את עצמכם בידיים".. אתם הייתם כה צודקים. זה הרבה יותר קל להיכנס לאנרגיות השליליות ופשוט לחשוב "אז מה". עם זאת... באמת שזה פשוט לא טוב מספיק, האם לא כן? לכן, תודה לכם עבור שיחת הדרבון. אני אעשה מאמץ ליישם את השינוי ולהתכונן באופן מסור יותר. המשיכו, חיילים!

פדרציה של אור: אנו מהווים מפגש של אור. ככול שאנו מכירים את עצמנו יותר ככאלה... אנו יכולים להקרין אור בהיר יותר. באהבה ובתודות לכול אחד מכם.

בלוסום: כנ"ל חבריי. כנ"ל.





הפכו כל יום ליום אנושות מאושר (Happy Human Day).

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .


הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

 Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney